joi, 10 aprilie 2014

Z 63

Prietena mea, Martha, zice ca au inflorit ciresii! In Japonia!

Photo

Miercurea e o zi plina, cand nepotii mei sunt acasa! E o zi cu  balet, baschet,  pictura ori joaca pur si simplu, cu deghizari ori scorbolit prin dulapuri, in fine, o zi activa, nelipsita de mici ciocniri intre "interese" dar... agreabila. Daca e si soare... e perfect!

Intr-o zi de miercuri, asadar, nu fac altceva decat sa ma bucur de ei, de toti patru! 
Joia, adica azi, ne reluam obiceiurile: scoala si dupa-amiezele cu lectii...
Mai avem insa doar doua zile de scoala si vine vacanta!
Toate ar fi fost perfecte daca nu m-ar fi durut o masea! 
Un adevarat blestem caci de cancer ma trateaza aici imediat si gratis dar dentistul... e o mare problema.
In afara pretului, despre care nici nu discut, greu sa gasesti un dentist care sa fie bun... Eu inca am temeri. Dar va trebui sa merg sa-mi rezolv problema inainte sa intru in tratament. 
Oricat de organizat esti... neprevazutul te surprinde!
Doamne, fii cu mine!

EVANGHELIA ZILEI

Atunci a poruncit ucenicilor Lui să nu spună nimănui că El este Hristosul. De atunci a început Iisus să arate ucenicilor Lui că El trebuie să meargă la Ierusalim şi să pătimească multe de la bătrâni şi de la arhierei şi de la cărturari şi să fie ucis, şi a treia zi să învieze. Şi Petru, luându-L la o parte, a început să-L dojenească, zicându-I: Fie-Ţi milă de Tine să nu Ţi se întâmple Ţie aceasta. Iar El, întorcându-se, a zis lui Petru: Mergi înapoia Mea, satano! Sminteală Îmi eşti; că nu cugeţi cele ale lui Dumnezeu, ci cele ale oamenilor. Atunci Iisus a zis ucenicilor Săi: Dacă vrea cineva să vină după Mine, să se lepede de sine, să-şi ia crucea şi să-Mi urmeze Mie. 
Matei 16, 20-24

Preotul Dumitru Pacurariu scrie in editia de azi a ziarului Lumina:

"Auzim tot felul de scuze prin care se încearcă amânarea celor ce trebuie făcute pentru suflet. 
Fie boala, fie lipsa timpului, lenea sau ignoranţa ne ţin departe de cele pe care trebuie să le facem în post. 
Oare ce fel de creştin sunt, dacă pe cele plăcute lui Dumnezeu şi folositoare sufletului le resping şi nu le plinesc? Parcă am spune: "Doamne, nu-Ţi lua crucea! Este grea şi demodată." 
Însă fără cruce şi fără Golgota nu ne putem bucura de binecuvântarea Învierii. 

De reflectat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu