sâmbătă, 19 aprilie 2014

Z 72




Inca o saptamana si intru in linie dreapta, cum s-ar spune.

Ieri m-am intalnit cu anestezistul... in fine, cu doar o jumatate din el!
Da, da! Ati citit bine. Anestezistul sunt de fapt doi medici gemeni!
Unul face consultatii, altul te anesteziaza. Daca nu mi-ar fi spus nici nu as fi remarcat asta, asa de mult seamana - si nu doar fizic. Asta este partea vesela a problemei!
Partea mai putin nostima este ca PAC. ul - adica camera implantata venoasa - va fi plasata, din pricina stimulatorului meu... undeva, cam in mijlocul pieptului, subclavicular! Dar nu mai conteaza!
Operatia va avea loc vinerea viitoare! Apoi, din 28 aprilie... incepe distractia.
Mi s-a propus sa port casca refrigeratoare in timpul perfuziilor, in scopul de a nu pierde parul. Eventual! Ma indoiesc ca va functiona dar... o sa o fac si pe asta!
Acum, ma las in mana Domnului si a sarbatorilor Pastilor si ma bucur de ai mei copii si nepoti si... fie ce-o fi!
Cazonacii au iesit bine, pasca de asemenea iar ouale asteapta sa fie ciocnite...
Maine fripturile, verrinele cu somon si salata de ou bucovineana - cu sunca si ciboulette( adica o ceapa verde ca cea din arpagic)
Cam asta! 



Va doresc tuturor sarbatori frumoase, cu pace in suflete, inconjurati de dragoste si binecuvantare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu