joi, 22 mai 2014

Z 105

Photo
Iar o zi mohorata. Ploaie afara si lipsa de putere in trupul meu!

Imi propusesem sa fac o jumatate de zi de shopping insa nu cred ca voi reusi. Nici plimbarea de dimineata nu am facut-o. Cred ca am nevoie de somn!

Ieri am facut o minunata mancare meditareneana:
Ceapa taiata solzisori, calita in ulei de masline cu usturoi, apoi  rosii - curatate de coaja si seminte si taiate felii - si o cana de supa de legume - sos in  care am adaugat felii de dovlecei si de vinete - taiate in lungime si aurite un pic in prealabil in tigaie, cu un fir de ulei de masline - si un ardei copt, curatat si taiat in suvite lungi; totul aromatizat cu  busuioc proaspat! Delicios alaturi de un pilaf a la turcque!
Azi nu am inca nici o inspiratie pentru cina dar ziua e abia la jumatate!
 
Plec sa-mi fac analizele caci degeaba astept eu sa treaca ploaia!
Dupa cum ma simt... globulele - albe dar si cele rosii - sunt cam scazute!
In fine... pana la urma toate trec! :)
Cu incredere si cu sustinerea permanenta a celor din jur, dar mai ales a Marthei, care nu ma lasa sa uit ca mintea si sufletul trebuie umplute cu rugaciune, merg mai departe! Inteleg ca nu se poate ca zilele sa fie egale in energie si buna dispozitie si pentru acest motiv iau lucrurile asa cum sunt: cu urcus, cu coboras! 

Photo
                                                     Indemnuri trimise de Martha!

EVANGHELIA DE AZI
Evanghelia de la Ioan
IX, 39-41; X, 1-9


Zis-a Domnul către iudeii care veniseră la Dânsul: „Spre judecată am venit în lumea aceasta, pentru ca cei ce nu văd să vadă, iar cei ce văd să fie orbi“. Au auzit acestea unii dintre fariseii care erau cu El şi I-au zis: „Nu cumva şi noi suntem orbi?“ Iisus le-a zis: „Dacă aţi fi orbi, n'aţi avea păcat. Dar pentru că acum ziceţi: Vedem..., păcatul vostru rămâne. 

Adevăr, adevăr vă spun: Cel ce nu intră pe uşă în staulul oilor, ci sare pe oareunde, acela este fur şi tâlhar. Dar cel ce intră pe uşă este păstorul oilor. Acestuia portarul îi deschide şi oile ascultă de glasul lui şi el îşi cheamă oile pe nume şi le scoate afară. Şi când pe toate ale lui le scoate afară, el merge înaintea lor şi oile îl urmează, fiindcă-i cunosc glasul. Dar pe un străin ele nu-l urmează, ci fug de el, fiindcă ele nu cunosc glasul străinilor“. Această pildă le-a spus-o Iisus, dar ei n'au înţeles ce însemnau cele ce le grăia. A zis deci iarăşi Iisus: „Adevăr, adevăr vă spun: Eu sunt uşa oilor. Toţi câţi au venit mai înainte de Mine sunt furi şi tâlhari, iar oile nu i-au ascultat. Eu sunt uşa. De va intra cineva prin Mine, se va mântui; şi va intra şi va ieşi şi păşune va afla.
Amin