vineri, 16 mai 2014

ZIUA 99

Revin dupa o saptamana in care am incercat sa ma recompun, sa ma reculeg, sa ma bucur si sa ma pregatesc pentru noi probe la care viata continua sa ma supuna.
 
De ieri pana azi...  mi-am pierdut parul!
Nu-i vorba ca nu stiam sau ca speram altceva (desi un pic chiar speram, ca sa fiu sincera!), insa ma enerveaza faptul ca pierderea asta se mai face si cu suferinta! Dupa ce ca chelesc, ma mai si doare intreg capul!
Imaginea mea este total schimbata. Putinele fire care se mai tin, stau lipite de teasta... brrrr... oribil! Azi ma voi rade in cap! :)
 
Desi am sperat la mai mult, gura mea inca nu este refacuta. Am incercat sa nu dau atentie si am facut kilometri de plimbari, dar intreaga saptamana am suferit de usturimi, umflaturi, bube... Gura mi-a fost in flacari! 
In fine, sper sa ma las definitiv de barfit, ca sa merite jertfa, si sa ma fi curatat de pacatul acesta la care am consimtit in anii mei de munca... :)
Problema este ca nu mai am gust, absolut nici un gust! Ce mananc nici nu mai conteaza: parca as mesteca paie! Sper ca pana la cura urmatoare sa imi revin caci deocamdata limba imi este ca arsa si nu mai e capabila sa simta altceva decat pe ea insasi!
 
Dar... toate isi au rostul!
Am aghiazma din izvorul ce curge in Biserica din Vlaherne si nadajduiesc in mila si ajutorul Maicii Domnului de a-mi ajuta sa port crucea pana la capat!

Biserica Vlaherne
Constantinopole, Biserica din Vlaherne - sursa


Spala-ti pacatele, nu numai fata! 
Dacă şi azi ai prins răsăritul de soare… eşti un om binecuvântat.
Dacă te-ai ridicat pe propriile picioare şi poţi merge oriunde doreşti… eşti un om binecuvântat.
Dacă poţi vedea lumina zilei, pământul îmbrăcat cu flori şi iarbă, culorile  ce te înconjoară… eşti un om binecuvântat.
Dacă poţi lucra cu propriile mâini… eşti un om binecuvântat.
Dacă ai grai să poţi spune ce iubeşti şi ce nu… eşti un om binecuvântat.
Dacă poţi auzi glasul celor ce te înconjoară, cântecul păsărilor… eşti un om binecuvântat.
Dacă ai raţiune să poţi judeca lucrurile drept… eşti un om binecuvântat.
Dacă ştii să citeşti, dacă ştii să scrii…
Dacă ai un aşternut unde să-ţi pleci capul…
Dacă ai un cămin şi simţi căldura dragostei celor ce te înconjoară…
Dacă eşti om şi nu vreo altă făptură…
Dacă te poţi bucura de viaţă…
Dacă inima ta mai bate şi astăzi… eşti un om binecuvântat.

Numără-ţi binecuvântările, prietene şi bucură-te de viaţă, acest minunat dar.


Este indemnul Marthei si voi tine cont de el!

PERICOPA EVANGHELICA
IOAN 8/ 21-30

21. Si iarasi le-a zis: Eu Ma duc si Ma veti cauta si veti muri in pacatul vostru. Unde Ma duc Eu, voi nu puteti veni.
22. Deci ziceau iudeii: Nu cumva Isi va ridica singur viata? Ca zice: Unde Ma duc Eu, voi nu puteti veni.
23. Si El le zicea: Voi sunteti din cele de jos; Eu sunt din cele de sus. Voi sunteti din lumea aceasta; Eu nu sunt din lumea aceasta.
24. V-am spus deci voua ca veti muri in pacatele voastre. Caci daca nu credeti ca Eu sunt, veti muri in pacatele voastre.
25. Deci Ii ziceau ei: Cine esti Tu? Si a zis lor Iisus: Ceea ce v-am spus de la inceput.
26. Multe am de spus despre voi si de judecat. Dar Cel ce M-a trimis pe Mine adevarat este, si cele ce am auzit de la El, Eu acestea le graiesc in lume.
27. Si ei n-au inteles ca le vorbea despre Tatal.
28. Deci le-a zis Iisus: Cand veti inalta pe Fiul Omului, atunci veti cunoaste ca Eu sunt si ca de la Mine insumi nu fac nimic, ci precum M-a invatat Tatal, asa vorbesc.
29. Si Cel ce M-a trimis este cu Mine; nu M-a lasat singur, fiindca Eu fac pururea cele placute Lui.
30. Spunand El acestea, multi au crezut in El.

Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu