vineri, 23 mai 2014

Z 106

Photo : https://www.facebook.com/pages/Pr-Arsenie-Boca/747241025288351?refid=17

Ca sa ma conformez invataturii parintelui Arsenie Boca, nu o sa mai spun ce voi face ci doar ce am facut. :)
Abia azi am facut analizele! Avea deci dreptate parintele!
Ieri am zis ca le fac...  insa nici nu am reusit sa ma misc! O toropeala m-a cuprins si nu m-am putut impotrivi ei. Nu am reusit sa ma plimb mai mult de 3,5km si nici alceva remarcabil nu am facut. Daca nu ar fi fost consultatia la naturo-path si nepotii mei, de care m-am bucurat efectiv, as fi zis ca ieri am pierdut ziua!

Azi se implinesc 3 saptamani de la prima cura.

Starea generala: fluctuanta dar acceptabila, tinand cont ca nu am iesit prea mult din ritmul cotidian.
Ma simt cam slabita, limba nu este inca in starea ei normala, gustul nu mi-a revenit, parul mi-a cazut si... cam atat!
Urmatoarea cura este prevazuta pentru luni, 26 mai, dupa-amiaza.

Vremea este instabila, ceea ce nu ma prea incanta, dar asta chiar nu ar trebui sa ma preocupe.
Nu am nici o inspiratie de scris povesti... Dar... cine stie, poate vine vreo muza sa ma ajute! :) Blocaj  sau poate o prea mare atentie asupra mea... Nu-mi place dar, se pare ca e caderea inerenta cauzata de chimie.

Doamne, ajuta-ne tuturor!


Photo
 
EVANGHELIA ZILEI
IOAN 10 : 17-28
 
17. Pentru aceasta Mă iubeşte Tatăl, fiindcă Eu Îmi pun sufletul, ca iarăşi să-l iau.
18. Nimeni nu-l ia de la Mine, ci Eu de la Mine Însumi îl pun. Putere am Eu ca să-l pun şi putere am iarăşi ca să-l iau. Această poruncă am primit-o de la Tatăl Meu.
19. Iarăşi s-a făcut dezbinare între iudei, pentru cuvintele acestea.
20. Şi mulţi dintre ei ziceau: Are demon şi este nebun. De ce să-L ascultaţi?
21. Alţii ziceau: Cuvintele acestea nu sunt ale unui demonizat. Cum poate un demon să deschidă ochii orbilor?
22. Şi era atunci la Ierusalim sărbătoarea înnoirii templului şi era iarnă.
23. Iar Iisus umbla prin templu, în pridvorul lui Solomon.
24. Deci L-au împresurat iudeii şi Îi ziceau: Până când ne scoţi sufletul? Dacă Tu eşti Hristosul, spune-o nouă pe faţă.
25. Iisus le-a răspuns: V-am spus şi nu credeţi. Lucrările pe care le fac în numele Tatălui Meu, acestea mărturisesc despre Mine.
26. Dar voi nu credeţi, pentru că nu sunteţi dintre oile Mele.
27. Oile Mele ascultă de glasul Meu şi Eu le cunosc pe ele, şi ele vin după Mine.
28. Şi Eu le dau viaţă veşnică şi nu vor pieri în veac, şi din mâna Mea nimeni nu le va răpi.

Amin