joi, 8 mai 2014

Z 91

Azi am de facut a treia si ultima injectie cu factor de crestere a leucocitelor!

Sper sa nu ma omoare durerile caci nu as mai vrea sa iau din nou  cortizon... 

Desi imi simteam ficatul ca o mingie sub coasta, am plecat totusi aseara in parc! Am facut 4km. Aerul proaspat  mi-a facut bine, miscarea asemenea.
Am reusit, la intoarcere, sa si mananc ceva, desi gura mea este tot o rana.
Mixtura pentru spalatul gurii ma ajuta oarecum dar nu stiu de ce or fi facut-o oranj.
Nu stiu de-mi va vindeca aftele dar e sigur ca o sa imi faca dinti... de vrajitoare! :)
Deocamdata imi simt gura ca dupa o portie buna de chili con carne. :)

Nu mai insir aici neplacerile zilei de ieri... Sper sa fi fost si ultimile din aceasta serie de efecte secundare! Important este sa reusesc sa le trec in plan secund.

Azi vine la mine prietena mea  sa mancam impreuna! Ma concentrez pe rolul de gazda si nu pe cel de... bolnava! Mancarea... o aduce ea, gata pregatita!
Ce aduce, este surpriza! Sper ca, orice ar fi, sa pot manca!

Pentru orice ... e nevoie de rabdare! Cum zicea Parintele Cleopa:  „Răbdare, răbdare, răbdare, răbdare, răbdare, răbdare, răbdare”. Şi când ţi-a părea matale c-ai gătit, ia-o de la capăt şi iar: „Răbdare, răbdare, răbdare...”.

Doamne, ajuta!


Photo : http://www.ortodoxpanalamoarte.ro/
 
Si inca un mesaj de la Martha:
Nimic nu trece pana cand nu ne invata ce avem nevoie sa stim.(Pema Chodron )


EVANGHELIA ZILEI:
Ioan  6, 40-44
Zis-a Domnul către iudeii care crezuseră într-Însul: aceasta este voia Tatălui Meu, ca tot cel care-L vede pe Fiul şi crede în El să aibă viaţă veşnică, şi Eu îl voi învia în ziua de apoi“. Deci Iudeii murmurau împotrivă-I fiindcă spusese: „Eu sunt Pâinea Care S'a pogorât din cer“, şi ziceau: „Oare nu este acesta Iisus, fiul lui Iosif, pe ai cărui tată şi mamă noi îi ştim? Cum de spune el acum: M'am pogorât din cer!?...“. Iisus, răspunzând, le-a zis: „Nu murmuraţi între voi. Nimeni nu poate veni la Mine dacă nu-l va atrage Tatăl, Cel ce M'a trimis, şi Eu îl voi învia în ziua de apoi.