miercuri, 3 mai 2017

CUM AS FI REACTIONAT EU?

M-am intrebat - nu o data -  "oare cum as fi procedat eu, ce as fi zis, ce as fi facut... de as fi fost contemporana cu Iisus?" ori
"ce as face azi daca as fi martora revenirii Lui?"

Raspunsul vine insa cu timpul, cu timpul rugaciunii. 
Caci apropiindu-ma de Mantuitorul, prin rugaciune, sperand la caldura Duhului Sfant, incercand sa estompez mai intai gandirea lumii, care domina, voi putea intelege cele neintelese, si voi incerca sa imi aflu identitatea si, implicit, reactia!

Că aceasta este voia Tatălui Meu, ca oricine vede pe Fiul şi crede în El să aibă viaţă veşnică şi Eu îl voi învia în ziua cea de apoi. Deci iudeii murmurau împotriva Lui, fiindcă zisese: Eu sunt pâinea ce s-a coborât din cer. Şi ziceau: Au nu este Acesta Iisus, fiul lui Iosif, şi nu ştim noi pe tatăl Său şi pe mama Sa? Cum spune El acum: M-am coborât din cer? Iisus a răspuns şi le-a zis: Nu murmuraţi între voi. Nimeni nu poate să vină la Mine, dacă nu-l va trage Tatăl, Care M-a trimis, şi Eu îl voi învia în ziua de apoi. 
Ioan 6, 40-44

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu