vineri, 26 mai 2017


  • "Sa nu se tulbure inimile voastre!

De cele mai multe ori, daca nu mereu, ceea ce se transforma in dezastru in viata noastra este din pricina tulburarii!
Ne tulburam din orice dar cel mai adesea din cauza orgoliului! Nu degeaba ni se cere... smerenie!
Caci daca te smeresti... nici o umilinta nu te tulbura.

  • "In casa Tatalui Meu multe locuri sunt!" 
Cand auzi asta... esti deja linistit! 
Multi evitam sa ne gandim ca suntem muritori doar de frica "plecarii" in necunoscut, de frica une selectii acerbe...
In fond eu cred ca orice credincios isi va gasi locul in casa Domnului. Exista insa o conditie:

  • "Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine".
Asa ne spune Mantuitorul! El, care este vesnic in Tatal si Tatal in El, ne deschide calea!
Si ce inseamna sa ajungem la Tatal Ceresc prin El? Inseamana sa stim cele pe care ni le-a lasat spre cunoastere. Asa vom avea atunci, in clipa despartirii noastre de lumea asta, aptitudinea de a regreta, de a ne cai de cele ce ne-au... tulburat aici!

Si, daca ideile ni se par greu de insusit, sa credem macar in cele pe care le-a facut El pentru omenire! In jertfa Sa din care ne impartasim cu credinciosie!


Să nu se tulbure inima voastră
; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea? Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; dar de acum Îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl? Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea. Ioan 14, 1-11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu