luni, 17 noiembrie 2014

Z 284

Vineri mi-am facut analize de sange!
SUPER rezultate!Dupa cum ma simt... n-as fi zis, insa... nu e loc de vaicareli asa ca, privesc hartia emisa de laborator si... imi inchipui ca ma simt EXCELENT!
Nu e bine?

Azi am rendez-vous cu oncologul. E o intalnire devansata, caci am o durere suspecta, de ceva vreme, in coapsa!
Totusi, ieri am stat 10 ore in picioare si... nu am avut aproape nimic! Ce ti-e si cu psihicul asta! :)

Ce va fi? Om trai si om vedea!


EVANGHELIA  ZILEI
LUCA 11/29-33

29.Iar îngrămădindu-se mulţimile, El a început a zice: Neamul acesta este un neam viclean; cere semn dar semn nu i se va da decât semnul proorocului Iona.
30.Căci precum a fost Iona un semn pentru Niniviteni aşa va fi şi Fiul Omului semn pentru acest neam.
31.Regina de la miazăzi se va ridica la judecată cu bărbaţii neamului acestuia şi-i va osândi, pentru că a venit de la marginile pământului, ca să asculte înţelepciunea lui Solomon; şi, iată, mai mult decât Solomon este aici.
32.Bărbaţii din Ninive se vor scula la judecată cu neamul acesta şi-l vor osândi, pentru că s-au pocăit la propovăduirea lui Iona; şi, iată, mai mult decât Iona este aici.
33.Nimeni, aprinzând făclie, nu o pune în loc ascuns, nici sub obroc, ci în sfeşnic, ca aceia care intră să vadă lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu