vineri, 29 mai 2015

PENTRU CA DRAGOSTEA TA SA FIE IN NOI...

Ev. Ioan 17, 18-26
În vremea aceea, ridicând ochii la cer, Iisus a zis: Părinte, precum M-ai trimis pe Mine în lume, şi Eu i-am trimis pe ei în lume. Şi pentru ei Eu Mă sfinţesc pe Mine însumi, ca şi ei să fie sfinţiţi în adevăr. Dar nu numai pentru aceştia Mă rog, ci şi pentru cei ce vor crede prin cuvântul lor în Mine. Ca toţi să fie una, precum Tu, Părinte, eşti în Mine şi Eu în Tine, aşa şi ei să fie în Noi, pentru ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis. Şi slava pe care Mi-ai dat-o Mie, Eu am dat-o lor, ca să fie una, precum Noi una suntem: Eu în ei şi Tu în Mine, pentru ca să fie în chip desăvârşit una, şi ca să cunoască lumea că Tu M-ai trimis şi i-ai iubit pe ei, cum M-ai iubit pe Mine. Părinte, voiesc ca, unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia pe care Mi i-ai dat Mie, ca să vadă slava Mea pe care Tu Mi-ai dat-o Mie, pentru că Tu M-ai iubit mai înainte de întemeierea lumii. Dar, Părinte drepte, lumea nu te-a cunoscut pe Tine, dar Eu Te-am cunoscut, şi aceştia au cunoscut că Tu M-ai trimis. Eu le-am arătat lor numele Tău şi-L voi arăta, pentru ca dragostea, cu care M-ai iubit Tu, să fie în ei şi Eu să fiu în ei.

Cata bunatate in rugaciunea Domnului Iisus!
Cata grija pentru noi toti!

In mod firesc, a-L purta pe Hristos in noi ar trebui sa insemne schimbarea noastra. Prin Hristos ne inoim, suntem altii! Nu niste uriciosi, nici sumbri sau lipsiti de chef de viata, ci bucurosi, buni, generosi, rabdatori, corecti! 
Intre noi si El nu mai poate intra minciuna, inselatoria, rautatea, invidia, mandria, avaritia... 
Exemplul Sau odata insusit, El se va salaslui in noi! 
Altfel... nu putem fi niste crestini veritabili ci doar  niste oribili fatarnici!

Doamne, ajuta-ne sa alungam duhurile rele, ca sa ne putem pregusta cu adevarat de Tine si sa avem loc curat in suflete ca sa Te primim SI DRAGOSTEA TA SA FIE IN NOI!