joi, 28 mai 2015

ŞI ÎN ZIUA ACEEA...

... nu Mă veţi întreba nimic. 
Adevărat, adevărat zic vouă: Orice veţi cere de la Tatăl în numele Meu El vă va da. Până acum n-aţi cerut nimic în numele Meu; cereţi şi veţi primi, ca bucuria voastră să fie deplină. Acestea vi le-am spus în pilde, dar vine ceasul când nu vă voi mai vorbi în pilde, ci pe faţă vă voi vesti despre Tatăl. În ziua aceea veţi cere în numele Meu; şi nu vă zic că voi ruga pe Tatăl pentru voi, căci Însuşi Tatăl vă iubeşte pe voi, fiindcă voi M-aţi iubit pe Mine şi aţi crezut că de la Dumnezeu am ieşit. Ieşit-am de la Tatăl şi am venit în lume; iarăşi las lumea şi Mă duc la Tatăl. Au zis ucenicii Săi: Iată acum vorbeşti pe faţă şi nu spui nici o pildă. Acum ştim că Tu ştii toate şi nu ai nevoie ca să Te întrebe cineva. De aceea credem că ai ieşit de la Dumnezeu. Iisus le-a răspuns: Acum credeţi? Iată vine ceasul, şi a şi venit, ca să vă risipiţi fiecare la ale sale şi pe Mine să Mă lăsaţi singur. Dar nu sunt singur, pentru că Tatăl este cu Mine. Acestea vi le-am grăit, ca întru Mine pace să aveţi. 
În lume necazuri veţi avea; dar îndrăzniţi. Eu am biruit lumea. Ioan 16, 23-33

MINUNAT!

Mantuitorul a trait in acele clipe tristetea si singuratatea, in carnea lui omeneasca, si insotirea cu Tatal in firea lui Divina.
Noua ne-a lasat dreptul de a ne uni prin El cu firea  cea Divina, indulcindu-ne suferinta cu puterea dumnezeiasca! 

Aici, in continuarea cuvantarii Sale, in afara declararii pe fata a Adevarului despre El, putem descifra si adevarul nostru.
Orice cadere este o biruinta daca ne tinem strans de Dumnezeu!  
Mantuitorul a biruit lumea cu puterea Cuvantului Sau, pe care ni l-a lasat noua impreuna cu trupul si sangele Sau, spre a ne impartasi cu sfintenie si astfel sa putem invinge si noi lumea asta plina de uratenii!
Din fiecare incercare iesim mai puternici, din lacrimi putem ajunge sa ne traim deplin bucuria cea adevarata, din suferinta se naste dragostea si forta! 
In cale ni se pun bariere pe care trebuie sa le trecem cu nadejdea ca dincolo de ele am mai facut un pas spre desavarsire.
Daca drumul il facem alaturi de Dumnezeu vom birui frumos, daca nu... si de vom birui, ne vom risipi!