miercuri, 17 septembrie 2014

Z 223

Nu stiu sa-mi fi dedicat atata timp inainte sa ma imbolnavesc! Poate ar fi trebuit dar mi s-a parut mereu inutil! In general, le-am facut pe  toate in mare viteza, lasandu-ma pe mine la urma. Nu am suferit si nici nu mi s-a parut ca as fi avut nevoie de mai mult!Poate cu varsta se mai schimba lucrurile: nici nu mai ai viteza si ai nevoie de timp sa fii prezentabila!
Azi, cand ma "pomponez" atata, ma cam enervez,  dar sper sa ma obisnuiesc si sa reusesc sa fiu mai... eficienta!   

As dori sa pot dormi mai mult. Nu as spune ca sufar de insomnie dar adorm foarte greu. Nu iau medicamente pentru a dormi - asta mi-ar mai lipsi! - si incerc sa ma relaxez, sa respir corect si profund si sa alung orice gand tulburator din cap! Din nou deci timp si rabdare!
Totusi oboseala mea nu are nimic cu somnul! Ea este indusa de tratamentul pe care l-am urmat! 
Apoi nu prea eram eu in forma nici inainte de operatie. Imi tot ziceam sa ma fortez sa incep un program de revigorare insa nu am reusit.
Ce fac azi este deci mult peste puterile mele! Dar... merge. Totul este sa fii decis sa incepi si sa te tii apoi de program, incercand sa nu abandonezi si sa tii ritmul.
 

EVANGHELIA ZILEI

Marcu VI, 7-13

In vremea aceea i-a chemat Iisus la Sine pe cei doisprezece ucenici şi a început să-i trimită doi câte doi şi le-a dat putere asupra duhurilor necurate. Şi le-a poruncit ca pe cale să nu ia nimic cu ei, în afară de toiag: nici pâine, nici traistă, nici bani în cingătoare; ci să fie încălţaţi cu sandale şi să nu se îmbrace cu două haine. Şi le zicea: „În orice casă veţi intra, în ea să rămâneţi până ce veţi pleca din locul acela. Şi dacă într'un loc nu vă vor primi, nici nu vă vor asculta, plecând de acolo scuturaţi-vă praful de sub picioare, spre mărturie împotriva lor. Adevăr vă grăiesc: În ziua judecăţii, mai uşor le vor fi Sodomei şi Gomorei decât cetăţii aceleia“. Şi plecând ei, le propovăduiau oamenilor, ca să se pocăiască. Şi scoteau mulţi demoni şi pe mulţi bolnavi îi ungeau cu untdelemn şi-i vindecau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu