miercuri, 24 septembrie 2014

Ziua 230

Toamna a intrat in drepturile ei. De acum fiecare raza de soare este un cadou!
Oasele mele simt asta insa eu m-am décis sa le ignor nemultumirile! Sper sa nu intre in greva generala! :)
Azi este miercuri si mananc  pranzul cu nepotii mei, care au zi scurta la scoala! Abia astept!
Pe ai mei, daca ii intreb ce vor sa le fac de mancare, spun la unison: cartofi prajiti adevarati!
Cat voi mai trai, voi incrca sa le fac si poftele astea... mai putin gastronomico-sanatoase!
Asa ca azi avem in meniu:
- salata de rosii si castraveti (ca aici cruditatile se mananca ca antreuri)
- peste pane cu cartofi prajiti
- foitaj cu mere
In rest... o zi binecuvantata cerem de la Domnul pentru toti!

 

EVANGHELIA ZILEI
Luca IV, 1-15

In vremea aceea, Iisus, plin de Duhul Sfânt, S'a întors de la Iordan; şi a fost dus de duhul
în pustie timp de patruzeci de zile, ispitit fiind de diavolul. Şi în acele zile El n'a mâncat nimic; şi când ele s'au încheiat, El a flămânzit. Şi I-a zis diavolul: „Dacă eşti Fiul lui Dumnezeu, zi-i acestei pietre să se facă pâine“. Şi i-a răspuns Iisus: „Scris este că nu numai cu pâine va trăi omul, ci cu tot cuvântul lui Dumnezeu“. Şi suindu-L diavolul pe un munte înalt, I-a arătat într'o clipă toate împărăţiile lumii. Şi I-a zis diavolul: „Tie îţi voi da toată stăpânirea aceasta şi slava lor, căci mie mi-a fost dată şi eu o dau cui vreau. Aşadar, dacă te vei închina înainte-mi, a ta va fi toată“. Şi, răspunzând, Iisus i-a zis: „Mergi înapoia Mea, Satano, că scris este: Domnului Dumnezeului tău să I te închini şi numai Lui să-I slujeşti“. Şi L-a dus în Ierusalim şi L-a aşezat pe aripa templului şi I-a zis: „Dacă eşti Fiul lui Dumnezeu, aruncă-te de aici jos, că scris este: îngerilor săi va porunci pentru tine, ca să te păzească; şi ei te vor ridica pe mâini, ca nu cumva piciorul tău să ţi-l izbeşti de piatră“. Şi, răspunzând, Iisus i-a zis: „S'a spus: Să nu-L ispiteşti pe Domnul, Dumnezeul tău“. Şi diavolul, sfârşind toată ispita, s'a îndepărtat de la El, până la o vreme. Şi S'a întors Iisus cu puterea Duhului în Galileea; şi vestea despre El a ieşit în tot ţinutul dimprejur. Şi învăţa în sinagogile lor, slăvit fiind de toţi.
Amin


Doamne, ajuta-ne si pe noi sa tinem piept ispitelor si sa ascultam de Tine. Amin
Foto trimise de Martha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu