miercuri, 2 iulie 2014

Z 146

INTALNIRE  CU  MEDICUL  RITMOLOG

(Asta pentru ca, in afara de a fi bolnava de cancer, mai sunt bolnava si de inima!
Norocul meu! Asa sunt si eu mai interesanta!)
Ca purtatoare de pacemaker, merg asadar la control de doua ori pe an.

Dupa ce voi incheia insa chimioterapia, in perioada in care voi urma radioterapia, stimulatorul are toate sansele sa se deregleze zilnic...
Tot ce sper este ca in luna august sa mai gasesc vreun ritmolog in Paris - ca doar nu vor pleca chiar toti in vacanta!

Dar nu e cazul sa ma gandesc de pe acum la asta!  Voi avea timp destul atunci...

Ieri am reusit sa imi fac marsul de 4km, in parc, scapand de ploaie dar si de caldura!
Am inscris asta pe lista reusitelor!

Azi ii am pe nepoti acasa asa ca, dupa vizita la doctor, avem program de voie!
Si... am mai sters o zi din calendar!
Doamne, multumesc!
 
Versetul zilei:
 
18 Nu mă părăsi, Dumnezeule, chiar la bătrâneţi cărunte, ca să vestesc tăria Ta neamului de acum şi puterea Ta neamului de oameni care va veni! - Psalmul 71
 

Photo
 
Multumesc, Martha!
 

EVANGHELIA ZILEI


Matei 11, 20-26


In vremea aceea a început Iisus să mustre oraşele în care se făcuseră cele mai multe din minunile Sale, că nu s'au pocăit: „Vai ţie, Horazine! Vai ţie, Betsaido! Că dacă în Tir şi în Sidon s'ar fi făcut minunile ce s'au făcut în voi, de mult s'ar fi pocăit în sac şi'n cenuşă. Dar vă spun Eu vouă: Tirului şi Sidonului le va fi în ziua judecăţii mai uşor decât vouă! Şi tu, Capernaume, înălţatu-te-ai oare pân'la cer?: pân'la iad te vei coborî; că dacă s'ar fi făcut în Sodoma minunile ce s'au făcut în tine, până astăzi ar fi rămas. Dar vă spun Eu vouă că pământului Sodomei îi va fi în ziua judecăţii mai uşor decât ţie!“ În vremea aceea, luând Iisus cuvântul, a zis:
„Mulţumescu-ti Tie, Doamne al cerului şi al pământului, că ai ascuns acestea de cei înţelepţi şi pricepuţi şi le-ai descoperit pruncilor.

Da, Părinte, că aşa ai binevoit Tu.
Amin