miercuri, 9 iulie 2014

Z 153

ZI  DE  BODY  PAINTING ...  SAU CAM ASA CEVA

Analistii revolutiei din Mai 1968 au  decis, in unanimitate, ca multe s-ar fi schimbat in politica Parisului, in acel an de foc, daca nu venea... VACANTA!
Ei bine, vacanta este obsesia francezilor. 
Si sa nu se inteleaga ca ei fac te miri ce escapade, in tinuturi exotice. Nu. Cred ca sunt poporul care calatoreste cel mai putin in afara granitelor. Lor le ajunge casa bunicilor!
Schimba uneori doar patul si casa, plecand intr-o vagauna ori in rulota, insa acest lucru il fac cu o anume obstinatie pe care eu inca nu am inteles-o.  Sunt hamesiti de vacanta!

Din motive legate de acest subiect, azi am demarat pregatirile pentru radio-terapie, desi sunt vai de capul meu. 
Am fost chemata asadar sa mi se faca reperajul zonei de iradiere.
Noroc ca lucrurile merg bine la clinica asta si chestia cu asteptatul este absolut intamplatoare!
M-au rastignit pe o masa  si, dupa ce mi-au pictat bustul cu carioca, mi-au facut un scanner. 
Am primit toate instructiunile - de la tipul de aparat, numar de sedinte, ingrijirea pielii, pana la posibilitati de transport, de acasa la clinica si inapoi, oferite de asigurare!
In principiu incep pe 22 iulie insa voi mai face o simulare pe 18 iulie.

Inca nu sunt capabila sa ma concentrez pe subiectul acesta dar ma las dusa si eu de evenimente. 
Acasa am ajuns stoarsa. Afara ploua, ca si in sufletul meu.

Azi e mai greu... Mai greu decat chimia, decat durerile fizice... dar va trece caci toate trec.
Nu trece de tot niciodata, doar ca inveti, cu timpul, sa suporti mai usor, sa traiesti cu suferinta sufleteasca in pace.
Fata de ziua aceea, in care am ramas doar o jumatate de om... ceea ce mi se intampla azi... nici nu mai conteaza!
Durerile m-au modelat insa si m-au inteleptit. Au facut din mine o alta persoana. Nu stiu daca mai buna dar cu siguranta diferita. 

Ma tulbur, sunt trista, simt aceeasi arsura  ca si atunci... dar nu mai pot sa plang.
Mi-ar face bine poate sa plang dar am ochii seci. Poate si ei dau cate lacrimi le sunt sortite!

Cate nu s-au intamplat... in acesti  9 ani?! 
Am fost atat de indarjita... Am devenit insa smerita.
Azi inteleg ca toate isi aveau rostul... 

Doamne, ai grija de cei vii si odihneste-i pe cei ce nu mai sunt printre noi!
Ajuta-ne sa traim cu durerile despartirilor, facand din ele lumini in suflet,  si sa intelegem rostul lucrurilor randuite de Tine! Fara intrebari, fara nemultumiri! 
Ca tu esti stapanul lumii si Tie slava iti inaltam in veci, Amin!

Photo



EVANGHELIA ZILEI

Matei  13, 38-45


In vremea aceea au venit la Iisus unii dintre cărturari şi farisei, zicându-I: „Învăţătorule, vrem să vedem un semn de la tine“... Iar El, răspunzând, le-a zis: „Neam viclean şi desfrânat cere semn, dar semn nu i se va da, în afară de semnul lui Iona profetul. Că precum a fost Iona în pântecele chitului trei zile şi trei nopţi, tot aşa va fi şi Fiul Omului în inima pământului trei zile şi trei nopţi. Bărbaţii din Ninive se vor scula la judecată cu neamul acesta şi-l vor osândi, căci ei s'au pocăit la propovăduirea lui Iona; şi iată, aici e mai mult decât Iona! Regina de la miazăzi se va scula la judecată cu neamul acesta şi-l va osândi, căci ea a venit de la marginile pământului ca să asculte înţelepciunea lui Solomon; şi iată, aici e mai mult decât Solomon! Iar când duhul necurat a ieşit din om, umblă prin locuri fără apă şi caută odihnă şi nu găseşte, apoi zice: Mă voi întoarce în casa mea din care am ieşit; şi, venind, o află golită, măturată şi împodobită. Atunci se duce şi ia cu sine alte şapte duhuri mai rele decât el; şi ele intră şi locuiesc acolo; şi starea de pe urmă a omului aceluia se face mai rea decât cea dintâi. Aşa va fi şi cu neamul acesta viclean“.