marți, 29 iulie 2014

Z 173

Astazi mi-am inmultit copiii din casa cu inca unul!
Invitatul are varsta mezinului si, desi am avut temeri legate de gelozii, totul a decurs impecabil!
Au fost tare draguti! Nepotii mei sunt obisnuiti cu musafiri si se bucura mereu sa sa avem invitati, mai ales la masa.
Le-am facut salata de linte, peste pane cu acompaniament de paste, si , desert, tarta cu caise.
Au mancat pe saturate si, cei mici, s-au culcat fericiti!

Afara e rece si cerul este acoperit asa ca... sarim peste plimbari!

Eu am programare la ritmolog! Surpriza zilei este deci peace-maker.ul si posibila lui dereglare.
Eu cred ca starea lui este destul de buna. Cu exceptia noptii de duminica spre luni, cand m-am sufocat mai bine de 4 ore, ca un peste scos din acvariu, nu am simtit ceva special.
Dar... aparatele vor da verdictul!

Photo

EVANGHELIA ZILEI
Matei 16, 6-12


Zis-a Domnul ucenicilor Săi: „luaţi aminte şi feriţi-vă de aluatul fariseilor şi al saducheilor“. Iar ei cugetau în sinea lor, zicând: „N'am luat pâine!...“. Dar Iisus, cunoscându-le gândul, le-a zis: „Ce cugetaţi în voi înşivă, puţin-credincioşilor, că n'aţi luat pâine? Încă nu înţelegeţi, nici nu vă aduceţi aminte de cele cinci pâini la cei cinci mii de oameni şi câte coşuri aţi luat?; nici de cele şapte pâini la cei patru mii de oameni, şi câte coşuri aţi luat? Cum de nu pricepeţi că nu despre pâine v'am vorbit, ci să vă feriţi de aluatul fariseilor şi al saducheilor?“ Atunci au înţeles că nu le-a spus să se ferească de aluatul pâinii, ci de învăţătura fariseilor şi a saducheilor.