joi, 31 iulie 2014

Z 175

ZI DE VARA... PANA-N SEARA!


Clima din Ille de France are ceva ce imi place: diferentele intre temperaturile diminetilor si cele ale amiezelor sunt mici - maxim 5- 6 grade!
Asta da un anume confort.

Imi place sa ies dimineata, devreme.
Locul unde locuiesc este bine oxigenat de Domeniul St Cloud!
Incepand de maine va fi si mai bine caci, cei care inca nu au plecat in vacanta, se vor imbulzi sa o faca!
Turistii care vin in Franta in acest we cu autoturismul... vai de ei!
Nici cei care vin cu avionul nu sunt mai protejati caci prin aeropoturi va fi ... greva!
Mie sper ca imi va fi bine, caci raman sa ma bucur de liniste si aer curat!

Imi voi relua plimbarile, scurtate prea mult in ultima vreme.
Daca o sa fiu in forma (?) ma voi "rataci" prin Paris, asa cum o fac mereu in luna august.

Nu imi fac insa planuri elaborate caci... omul spune dar doar Domnul... dispune!


Photo

Altfel: pielea - in zona supusa razelor - incepe sa fie iritata si sa ma usture. 
In fiecare seara ma dau cu o crema speciala pentru arsuri si pentru piele uscata. Pare sa fie buna insa sunt abia la inceput! Incep sa ma feresc si pe strada se razele de soare... Centura de siguranta de la masina ma incurca si ea... 
Daca e sa ma plang, as mai spune ca ma plictisesc de preparat sucul pe care il consum dimineata... si de spalatul  legumelor m-am cam saturat... ca m-am saturat si de sortatul medicamentelor bio pe care le iau zilnic, de trei ori, inainte ori dupa masa... in fine, m-am saturat de aceste corvezi care imi mananca timpul de trait!
Toate insa sunt floare la ureche pe langa ce am indurat in chimioterapie. 
Si asta ma face sa nu renunt si sa imi reconsider nemultumirile. 
E mereu loc de mai bine dar Doamne ferete de mai rau!

O zi binecuvantata!


EVANGHELIA ZILEI

Matei 16, 24-28


Zis-a Domnul ucenicilor Săi: „dacă vrea cineva să vină după Mine, să se lepede de sine, să-şi ia crucea şi să-Mi urmeze Mie. Fiindcă cel ce va vrea să-şi scape viaţa, O va pierde; dar cel ce-şi va pierde viaţa pentru Mine, O va afla. Pentru că ce-i va folosi omului dacă va câştiga lumea întreagă, dar sufletul şi-l va păgubi? Sau ce va da omul în schimb pentru sufletul său? Căci Fiul Omului va să vină întru slava Tatălui Său, cu îngerii Săi; şi atunci va răsplăti fiecăruia după faptele lui. Adevăr vă grăiesc: Sunt unii dintre cei ce stau aici care nu vor gusta moartea până ce nu-L vor vedea pe Fiul Omului venind întru împărăţia Sa“. Amin