sâmbătă, 5 iulie 2014

Z 149

 UN  COSMAR  M-A  READUS  LA  REALITATE

M-am trezit cu ochii in lacrimi. Cosmarul m-a scos brusc din preocuparea pentru mine si Golgota mea.
De cand am recazut in universul sumbru al bolii mele, calendarul mi s-a schimbat. Nu mai stiu ce zi e ci doar a cata zi din bonusul de viata ce mi-e dat de Dumnezeu.
Dar El are grija sa-mi reaminteasca, asa ca mi-a trimis un vis care sa-mi aduca aminte ca aveam de facut ceva important...

Am plecat la biserica si... am facut ce trebuia!


Am revenit acasa purtand in suflet o pace desavarsita
!
Multumesc, Doamne, pentru tot ce faci pentru mine - visul, drumul prin unda verde, locul de parcare eliberat exact cand am ajuns eu, cu adevarat o minune pentru prima sambata de solduri.... si asta doar intr-o singura dimineata!


Photo

Asa nemancata cum sunt, am pregatit cu bucurie, pentru copii, o tarta cu caise, pentru gustarea de amiaza, si o alta, cu praz, pentru cina.


Eu? M-am delectat cu apa plata! :)

EVANGHELIA DE AZI

Matei 8, 14-23
In vremea aceea, venind Iisus în casa lui Petru, a văzut pe soacra acestuia zăcând, prinsă de friguri. Şi S'a atins de mâna ei şi ea s'a ridicat şi Îi slujea. Şi făcându-se seară, I s'au adus mulţi demonizaţi şi El a scos duhurile prin cuvânt şi pe toţi cei bolnavi i-a vindecat, ca să se plinească ceea ce s'a spus prin profetul Isaia ce zice: Acesta neputinţele noastre le-a luat şi bolile noastre le-a purtat. Şi văzând Iisus mulţimea împrejurul Său, a poruncit ucenicilor să treacă de cealaltă parte a mării. Şi apropiindu-se un cărturar, I-a zis: „Învăţătorule, Te voi urma oriunde vei merge“. Dar Iisus i-a răspuns: „Vulpile au vizuini şi păsările cerului cuiburi, dar Fiul Omului nu are unde să-Şi plece capul“. Un altul dintre ucenici I-a zis: „Doamne, dă-mi voie ca mai întâi să mă duc şi să-l îngrop pe tatăl meu“. Iar Iisus i-a zis: „Tu vino după Mine şi lasă-i pe cei morţi să-şi îngroape morţii“.
Şi intrând El în corabie, ucenicii Săi L-au urmat. Amin