luni, 28 iulie 2014

Z 172

E luni, vara, e bine!

Intr-adevar, soarele estompeaza, in chip miraculos, tot ce e neplacut in viata asta!  Astfel, cat timp e vara si soarele isi arata forta lui vindecatoare... totul e mai putin ... penibil, cum zice Aznavour!

Azinoapte a plouat serios si nu as spune ca mi-a fost tocmai bine... Sper ca inima mea sa nu o fi luat-o razna! Si, daca ar fi luat-o ? Oricum Toate sunt cu voia LUI!

Photo

Dimineata, desi nu am reusit sa ma rog cum se cuvine - caci trebuia sa ajung la timp la copii si eu, dupa o noapte dificila am demarat greu - Domnul m-a lasat sa ma bucur de rasaritul de vara, de ciripit de pasarele si de aerul proaspat, spalat de ploie!

Abia acum se vede ca am iesit din otravire: unghiile au inceput sa creasca cu alta culoare!
Parul insa... nu prea da semne! "Tant pis"! :)

Cum spuneam insa : e vara, deci e bine! :)


EVANGHELIA ZILEI
Matei 16, 1-6

In vremea aceea, s-au apropiat de Iisus fariseii şi saducheii şi, ispitindu-L, I-au cerut să le arate semn din cer. Iar El, răspunzând, le-a zis: „Când se face seară, voi ziceţi: Va fi timp frumos, că e cerul roşu. Iar dimineaţa ziceţi: Cerul e roşu-posomorât, aşa că azi va fi furtună. Făţarnicilor, faţa cerului ştiţi s'o tălmăciţi, dar semnele vremilor nu puteţi. Neam viclean şi desfrânat cere semn, şi semn nu i se va da, fără numai semnul lui Iona“. 
Şi, lăsându-i, a plecat. Şi mergând ucenicii pe celălalt ţărm, uitaseră să ia pâine. Iar Iisus le-a zis: „Luaţi aminte şi feriţi-vă de aluatul fariseilor şi al saducheilor“.