luni, 7 iulie 2014

Ziua 151

ULTIMA  CURA  DE  CHIMIO -TERAPIE!

 
Iata, vad déjà linia de sosire!

Nu jubilez inca caci bucuria este rezervata celor care termina cursa!
Vrajmasul abia asteapta sa ma destabilizeze daca incep sa ma bucur!
Eu mai am inca de parcurs ultimul sfert de drum si am nevoie de toata puterea ca sa trec linia de sosire!

Dar fara el, fara vrajmas, as mai putea eu sa ma cunosc, sa imi masor puterea, credinta, dragostea de Dumnezeu si gradul de curatie al ochiului constiintei mele?
Desigur ca nu si acesta este motivul pentru care Dumnezeu ii ingaduie lui sa ne ispiteasca.
Totul e sa inveti sa lupti, sa ai armele necesare si curajul, ce vine din credinta, pentru ca sa te bati permanent!

O sa-mi cuantific curajul la vremea potrivita.
Deocamdata, azi, mai am de dat o batalie si, cum ultima impresie conteaza, ma straduiesc sa ies onorabil din aceasta ultima proba de foc! :)

Rugati-va pentru mine!

Daca voi avea putere, cand revin de la clinica, voi adauga un PS. Daca nu... pe maine!

Un cuvant de intelepciune


Photo
 
 
EVANGHELIA  ZILEI
 
Matei 13, 9-13
In vremea aceea, a venit Iisus în sinagoga iudeilor. Şi iată un om care avea o mână uscată. Şi L-au întrebat, zicând: „Este oare îngăduit să vindeci în zi de sâmbătă?“... Ca să-L învinuiască. Iar El le-a răspuns: „Cine va fi între voi omul care va avea o oaie şi, de va cădea ea sâmbăta în groapă, nu o va apuca şi o va scoate afară? Cu cât mai preţios decât oaia este omul! Aşa că îngăduit este să faci bine sâmbăta“. Atunci i-a zis omului: „Întinde-ţi mâna!“ El a întins-o şi ea şi-a revenit, sănătoasă ca şi cealaltă.
Amin