miercuri, 6 iunie 2018

Telul crestinului

... in lumea asta este sa capete harul Duhului Sfant, iar in lumea de Dincolo... sa fie primit in Imparatia lui Dumnezeu!

Numai ca trebuie nevointa si...  vointa pentru asta caci sa crezi in Dumnezeu nu este destul.

Imi imaginez cateodata dezamagirea pe care sufletul o poate trai acolo... Pentru mine acela e iadul: sa-L auzi pe Domnul spunandu-ti ca nu te cunoaste!


Zis-a Domnul: Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne! va intra în Împărăția cerurilor, ci acela care face voia Tatălui Meu Celui din ceruri. Mulți Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, oare nu în numele Tău am prorocit și nu în numele Tău am scos diavoli și nu în numele Tău minuni multe am făcut? Și atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtați-vă de la Mine, cei ce lucrați fărădelegea.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu