miercuri, 5 martie 2014

Z 26 SEARA

Bun! Mi-am facut déjà internarea pentru ziua de 13 martie si am reusit sa ma vad cu anestezista!
Faca-se voia Domnului caci se pare ca stimulatorul cardiac complica un pic situatia dar... se vor descurca ei! :)
Ma simt un pic obosita. Primavara se simte in aer desi diminetile sunt foarte reci!
Azi am facut insa, timp de o jumatate de ora, o baie de soare pe terasa si m-am bucurat multumind Domnului!
De cateva zile beau dimineata
- o cana de suc proaspat facut dintr-o sfecla rosie mica, un mar si un morcov! E delicios!
Continui micul dejun cu:
- o banana zdrobita cu furculita in care pun o lingurita de susan, o lingurita de seminte de floarea soarelui si una de seminte de dovleac! Foarte bun si satios!
- un ceai verde
In restul zilei:
Nu mananc deloc lactate din lapte de vaca (doar capra sau oaie) si nici carne - doar oua, peste gras, toate legumele din familia criciferelor, in general toate legumele colorate,  pe care le gatesc in tigaia wok, seminte de tot felul, paine fara gluten, proteine vegetale si  fructe. Mananc o ceapa si doi catei de usturoi pe zi iar in salata nu uit sa pun pulbere de drojdie de bere, ghimbir, curcuma si piper,  verdeturi, ulei presat la rece si lamaie!
Beau ceai verde (3 cani pe zi) si mananc fructe rosii.
Voi lua si ceva complemente alimentare care sa imi creeaze alcalinitate, sa-mi aduca antioxidante, sa-mi intareasca peretii intestinului, sa curete ficatul si sa imi aduca aportul necesar de vit D.
Este de necrezut cata treaba am! Toata ziua spal legume,  si imi fac mintea ghicitoare ce sa mai gatesc.

Azi am facut:
-legume coapte pe gratar (dovlecei, varza rosie, vinete, cartofi  dulci, cu usturoi, sare si un pic de ulei) la care am adaugat si cateva anghinare din conserva.
- O salata libaneza de patrunjel cu quinoa, ceapa, lamaie, sare si piper
- praz cu masline

Maine cred ca voi face o ciorba de legume si varza rosie calita...
Dar... sa traim pana maine! :)


In seara aceasta, la vecernie, s-a citit din:
 
Evanghelia de la Marcu 11, 22-26; si Matei 7, 7-8)

Zis-a Domnul către ucenicii Săi: „Aveţi credinţă în Dumnezeu. Adevăr vă spun că cel ce i-ar zice muntelui acestuia: Ridică-te şi te aruncă în mare!, şi nu se va îndoi în inima lui, ci va crede că ceea ce spune se va face, fi-va lui orice va zice. De aceea vă spun: Pe toate câte le cereţi rugându-vă, să credeţi că le-aţi şi primit, şi le veţi avea.

Iar când staţi de vă rugaţi, iertaţi orice aveţi împotriva cuiva, pentru ca şi Tatăl vostru Cel din ceruri să vă ierte vouă greşalele voastre.
Iar dacă voi nu iertaţi, nici Tatăl vostru Cel din ceruri nu vă va ierta vouă greşalele“.

Cereţi şi vi se va da; căutaţi şi veţi afla; bateţi şi vi se va deschide; că oricine cere, primeşte; cel ce caută, află; şi celui ce bate i se va deschide.“

Intareste-ne, Doamne, credinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu