sâmbătă, 29 martie 2014

Z 51

Frumusetea zilei de ieri m-a facut sa plec de acasa devreme. Am mers la farmacie - dupa iodul pt scanner - si la laborator -dupa rezultate - apoi am plecat, fara masina, si m-am bucurat de soare mergand cat de mult am putut pe jos!
Am mancat la un restaurant in Piata Denfert-Rochereau, de unde puteam privi leul ce domina locul cu maiestuozitate 


La place et le Lion de Belfort
Piata Denfert-Rochereau


Apoi m-am asezat pe o banca in parculetul din preajma pana la ora cand aveam rendez-vous.. 


Scannerul pe care l-am facut, spre evidentierea altor eventuale focare de cancer inainte de inceperea chimio-terapiei, a iesit bine!
In timp ce asteptam rezultatul imi ziceam in gand: "faptul ca am avut deja, acum 5 ani, metastaze ganglionare, face foarte posibil ca acum boala sa fi diseminat!" 
Ganglionii mediastinali puteau fi atinsi, precum si alte organe... in fine, rezultatul putea sa fie rau!
Asadar, in toata aceasta intamplare nefericita de a avea o recidiva agresiva a cancerului meu de san... ieri am avut o mare bucurie: Domnul m-a ferit de ceea ce putea fi cu mult mai grav, mai fara speranta!
Am simtit cum crucea are greutatea pe care pot sa o duc!
La El totul e cu putinta!

Si asa, in toata intristarea, am simtit ca trebuie sa ma bucur!
Si m-am bucurat!

Multumesc, Dumnezeul meu! 
Slava tie, Doamne, slava tie!


Tie iti multumesc Doamne!
Eram pierduta in apa cea mare a deznadejdii si ma lega doar un fir de credinta. Te-am strigat si m-ai auzit! Te-am rugat, 
m-am cait si m-ai iertat! 
Tie iti multumec Doamne ca, nu m-ai lasat sa ma pierd.
Adevarat grait-a Domnul nostru Iisus Hristos ca, daca ai credinta, cat un bob de mustar, poti muta muntii din loc!
Adevarat a grait si marturisesc ca, am avut credinta, mai putina decat un bob de mustar, L-am strigat si m-a auzit, 
L-am rugat si m-a ascultat.
Tie slava  iti inchin Doamne,  Fiului si Sfantului Duh.
Amin!

Multumesc, Martha pentru aceasta Litanie!


SÂMBĂTĂ  ÎN SĂPTĂMÂNA A PATRA A SFÂNTULUI 
ŞI MARELUI POST
Evanghelia de la Marcu
(VII, 31-37)


In vremea aceea, plecând Iisus din hotarele Tirului, a venit prin Sidon, la Marea Galileii, de-a dreptul prin ţinutul Decapolei. Şi I-au adus un surd, care era şi gângav, şi L-au rugat să-Şi pună mâna pe el. Şi luându-l deoparte de mulţime, Şi-a pus degetele în urechile lui şi, scuipând, i-a atins limba. Şi privind la cer a suspinat şi a zis către el: „Efatà!“, ceea ce înseamnă: „Deschide-te!“ Şi îndată urechile i s'au deschis, iar legătura limbii lui s'a dezlegat şi vorbea bine. Şi le-a poruncit să nu spună nimănui. Dar cu cât le poruncea El, cu atât mai mult ei Îl propovăduiau. Şi erau peste măsură de uimiţi şi ziceau: „Pe toate le-a făcut bine: pe surzi îi face să audă şi pe muţi să vorbească“.

Tot azi se citeşte şI Evanghelia pentru cei morţi
de la Ioan
(V, 24-30)


Zis-a Domnul către iudeii care veniseră atunci la Dânsul: „Adevăr, adevăr vă spun: Cel ce ascultă cuvântul Meu şi crede în Cel care M'a trimis, are viaţă veşnică şi la judecată nu va veni, ci s'a mutat din moarte la viaţă. Adevăr, adevăr vă spun, că vine ceasul, şi acum este, când morţii vor auzi glasul Fiului lui Dumnezeu, şi cei ce vor auzi vor învia. Că precum Tatăl are viaţă întru Sine, aşa I-a dat şi Fiului să aibă viaţă întru Sine; şi putere I-a dat să facă judecată, pentru că El este Fiul Omului. Nu vă miraţi de aceasta; că vine ceasul când toţi cei din morminte Îi vor auzi glasul; şi cei ce au făcut cele bune vor ieşi spre învierea vieţii, iar cei ce au făcut cele rele, spre învierea osândei. Eu nu pot să fac de la Mine nimic; judec după cum aud, şi judecata Mea este dreaptă; pentru că nu caut voia Mea, ci voia Celui ce M'a trimis.“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu