joi, 6 martie 2014

Z 27 SEARA

Multumesc, Doamne, caci am mai trecut o zi in care nu am disperat, desi am avut azi noapte un cosmar oribil!

Azi iar am muncit ca sa fac de mancare dar a fost delicios si a meritat. Cea mai reusita a fost salata de spanac de la pranz si salata de linte corai cu mar si fructe de grenade, de la cina! Nu am reusit sa beau cat ceai trebuia.
Maine o sa recuperez.

Multumesc, Doamne, pentru cei pe care ii trimiti sa-mi fie alaturi! Ai grija de ei!


La vecernie azi s-a citit:

Evanghelia de la Matei

7, 7-11

Zis-a Domnul: „Cereţi şi vi se va da; căutaţi şi veţi afla; bateţi şi vi se va deschide; că oricine cere, primeşte; cel ce caută, află; şi celui ce bate i se va deschide. Cine oare este omul acela dintre voi căruia fiul său îi va cere pâine şi el îi va da piatră?; sau, de-i va cere peşte, el îi va da şarpe? Deci, dacă voi, răi fiind, ştiţi să daţi daruri bune fiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru Cel din ceruri va da cele bune celor care cer de la El!“ Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu