luni, 24 martie 2014

Z 46

In fiecare zi trebuie sa gasesti o bucurie, ceva care sa te motiveze sa mergi inainte, fara opinteli!
Asa se face ca eu ma bucur ca de azi nu mai vine infirmiera acasa sa-mi schimbe pansamentul, adica sa-mi jupoaie pielea, ca pansamentul l-a schimbat degeaba, sutura fiind curata si uscata dupa a doua zi de la operatie! In jur insa... vai si amar :)
Pana miercuri, cand ma vad cu chirurgul - care imi va scoate firele si, poate, imi va da rezultatul final (:(, nu mai e mult!
Nerabdare? Nu, nu am. La ce bun sa-mi stric astea trei zile cand e posibil sa fie dezastruoase celelalte!
Cred ca marti voi merge la Tour Eiffel, si poate la centrul comercial sa imi clatesc ochii!
Azi... vad eu.

Daca randurile de mai jos va incanta, asa cum mi se intampla mie, puteti asculta unul dintre cele mai frumoase Acatiste pe care le-am auzit vreodata accesand videoclipul!

Dumnezeul meu, Cel ce cunosti caderea ingerului trufas al zorilor, mantuieste-ma cu harul Tau, nu ma lasa sa ma indepartez si sa ma indoiesc de Tine. Ascute auzul meu, ca sa aud in toate clipele vietii mele glasul Tau tainic si sa-ti strig, iubitorule de oameni:

Slava Tie, pentru minunatele potriviri de intamplari pe care le-a randuit pronia Ta;
Slava Tie, pentru presimtirile daruite de har;
Slava Tie, pentru povetele glasului tainic;
Slava Tie, pentru descoperirile din vis si din trezie ale cuviosilor Tai;
Slava Tie, Celui ce zadarnicesti planurile nefolositoare;
Slava Tie, Celui ce ne trezesti prin suferinte din betia patimilor;
Slava Tie, Celui ce smeresti spre mantuire trufia inimii;
Slava Tie, Dumnezeule, in veci!

.....

Nu sunt cumplite viforele vietii pentru acela in al carui suflet straluceste faclia focului Tau. Imprejur - vreme rea si intuneric, groaza si urlet de vijelie; iar sufletul lui e PACE si LUMINA: acolo e HRISTOS! Si inima canta: Aliluia!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu