vineri, 28 martie 2014

Z 50

Doamne, incep o noua zi. Multumesc pentru cea de ieri ca si pentru cea care abia incepe, pentru cea de maine, daca o mai ingadui pentru mine!

Ieri a fost o zi obositoare.
Am facut analize de sange apoi am fost la farmacie sa comand produsele pentru examenul de astazi - skanner - si am facut o scintigrafie osoasa (care m-a tinut blocata  4 ore, fiind necesar un timp de 2 ore intre injectare si fotografiere)
Scintigrafia - care  a iesit ok, Slava Domnului! - ca si skannerul de azi, mi le fac pentru a cauta eventuale alte focare, inainte de inceperea tratamentului chimic.
Tot ieri m-am vazut si cu naturopath.ul meu care mi-a stabilit un regim alimentar si mi-a dramuit anumite complemente, pe care le iau deja, pentru perioada de chimio-terapie. Dar despre asta la timpul potrivit!
Martha, ingerul pe care mi l-a trimis Domnul, mi-a expediat incurajari de sunete si imagini cu care am adormit, intr-o stare de bine...
Ce saraca ma simt in cuvinte pentru a multumi lui Dumnezeu!

Invinge-ti angoasa!
Oricat de trista ai fi, daca privesti o floare , totul se schimba si bucuria te patrunde.
Dumnezeu-Creatorul a decis sa stranga frumusetea si gingasia lumii in ceva atat de mic, firav si evanescent - cum e floarea. 
O floare ne bucura simturile si ne umple de culoare orice gol din suflet. Dumnezeu a creat florile, ca ele sa ne faca sa vedem  prin frumusetea lor si sa uitam de tot ce-i urat...
Bucura-te de tot ce vezi, fiindca pe Creator il descoperi si-ntr-o farama de huma, si-intr-un strop de roua, si in suierul vantului, si in caderea ploii, si in licarul de stele, si in al pasarilor cant.
El e pretutindeni!
Iti multumesc, Doamne,  azi, ca  sunt. 
Iti multumesc, Doamne, si pentru ziua de maine. Si-ti multumesc pentru toate zilele vietii mele!
Deschide-ti sufletul  si-asculta!



Multumesc, Martha!

O zi buna tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu