miercuri, 17 martie 2021

CREDINTA IN DUMNEZEU

 „Zis-a Domnul către ucenicii Săi: 

Aveți credință în Dumnezeu. 

Adevărat zic vouă că oricine va zice acestui munte: Ridică-te și te aruncă în mare, și nu se va îndoi în inima lui, ci va crede că ceea ce spune se va face, va fi lui orice va zice. De aceea vă zic vouă: Toate câte cereți rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea. 

Iar când stați să vă rugați, iertați orice aveți împotriva cuiva, ca și Tatăl vostru Cel din ceruri să vă ierte greșelile voastre. Că de nu iertați voi, nici Tatăl vostru Cel din ceruri nu vă va ierta greșelile voastre. Marcu 11:20-26

Cereți și vi se va da; căutați și veți afla; bateți și vi se va deschide. Că oricine cere ia, cel care caută află, iar celui care bate i se va deschide.” Matei 7: 7-8

„Aveți credință in Dumnezeu”… zice Mantuitorul, de parca vrea sa aleaga, din multiple obiective ale credintei, pe cel mai important, esential!

Pentru ca omul crede… in mod natural! 

Cel care nu crede în Dumnezeu, crede totusi in ceva: horoscop, puterea mintii, soarta, stiinta, farmece etc…  

Sa ai credința in Dumnezeu  nu înseamnă doar sa crezi că există Dumnezeu, ci sa ai încredere în Dumnezeu, sa te abandonezi Lui!  Caci nu credinta in existenta lui Dumnezeu este esentiala ci legatura pe care o ai cu El! 

Ca in orice relatie bazata pe iubire, increderea este esentiala! 
A crede in cineva, a fi credincios cuiva, inseamna sa-l cunosti, sa il apreciezi, sa ii fii loial, sa te increzi in deciziile lui, sa il urmezi in toate, sa ii fii alaturi, sa il asculti.
Fara incredere nu poate exista o relatie adevarata!

Ce si Cine este Dumnezeu pentru mine?
Daca eu stiu ca Dumnezeu este Cel care ma iubeste, ma sprijina, nu ma dezamageste... si sunt cu El intr-o comuniune bazata pe reciprocitate, pe acest tip de iubire, neconditionata, eu imi construiesc viata in functie de El, o asez pe aceasta temelie!

"Domnul mă paşte şi nimic nu-mi va lipsi.
La loc de păşune, acolo m-a sălăşluit; la apa odihnei m-a hrănit.
Sufletul meu l-a întors, povăţuitu-m-a pe căile dreptăţii, pentru numele Lui.
Că de voi şi umbla în mijlocul morţii, nu mă voi teme de rele; că Tu cu mine eşti.
Toiagul Tău şi varga Ta, acestea m-au mângâiat.
Gătit-ai masă înaintea mea, împotriva celor ce mă necăjesc; uns-ai cu untdelemn capul meu şi paharul Tău este adăpându-mă ca un puternic.
Şi mila Ta mă va urma în toate zilele vieţii mele, ca să locuiesc în casa Domnului, întru lungime de zile." 
Ps 22

Daca ma las cotropita de frici care ma clatina, daca ma incred in hristosi mincinosi... ce fel de credinta am?
Daca sunt incapabila sa iert dar vreau ca El sa ma ierte... oare cat Il iubesc? 
Nu cumva imi las credinta sa fie devorata de idoli? 
Nu cumva nu cred indeajuns daca ma tem si nu ma abandonez Lui? 

Raspunsul la  intrebarile acestea, si al multor altora de acest fel, imi va descoperi ce fel de legatura am eu cu Dumnezeu!

Intareste, Doamne, credinta mea astfel incat sa nu ma tem decat de pacatele cele care ma indeparteaza de Tine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu