marți, 10 iunie 2014

Z 124

Cu bune si cu... sacaieli


Doamne, multumesc! Nimic de zis: ma simt bine.
 
Ieri mi-am facut plimbarea, am petrecut o zi frumoasa cu ai mei si cu invitatii lor, am mancat o prajitura de ciocolata delicioasa facuta de ginerele meu si fetele lui - nepoatele mele dragi, de care ma minunez cat au crescut! - m-am bucurat sa vorbesc la telefon cu fina mea si... slava Domnului, asa am trecut cu bine inca o zi daruita de El!
Aversele de ploaie nu au reusit sa ne strice pranzul luat pe terasa, desi admosfera a fost  destul de sufocanta.
Singura neplacere a zilei - caci fara neplaceri se pare ca nu se prea poate :) - a fost faptul ca trec iar prin durerile unei noi caderi a parului, mai exact a parului care inca nu cazuse! Senzatia este destul de agasanta, in general, si chiar dureroasa, in special la nivelul genelor!
Dar, cum zicea cu umor mama mea, draga de ea, "nu va schiopata calul de-o ureche"! :)
Asta inseamna un fel de "paguba-n ciuperci" caci oricum nu mai am par, dar ma sacaie faptul ca, dupa ce chelesc, mai trebuie sa sufar si de usturimi ale pilelii capului si ale pleoapelor! As fi suferit mai cu placere pentru caderea  parului de pe picioare :),  numai ca asta... se pare ca nu cade decat cu... ceara!
Pierzi deci...  tot ce nu ai vrea! :)) Parsiva boala, nu am ce zice! :)
Dar... va fi stiind El, Domnul, de ce  e asa si, mai ales, de ce trebuie sa sufar!
Oricum nu trebuie sa fac caz de ceva trecator si reversibil!
Port fulare pe cap, pe care am invatat sa le rasucesc in toate felurile, si, cum in cartierul nostru nu  sunt...  musulmane invaluite... fac o exotica pata de culoare! Ha! Ha! Ha!
Nepotul meu cel  mare, cu un remarcabil spirit de observatie, mi-a spus ca am sprancenele  mai... ciudate, adica prea subtiri, ceea ce ma obliga de atunci sa mi le creionez in fiecare zi. Nu de alta dar nu e cazul sa  sperii copiii! Si... ce nu face bunica pentru nepotii ei? :)
Rabd deci cu stoicism, ma mai bag in cutiile cu pomezi, incercand sa mai ascund din prejudiciile aduse aspectului meu de chimia asta nenorocita...  si  fac haz de necaz!
Mult mai bine asa decat sa ma adancesc in tristete! Nu as schimba oricum nimic ...
Si, ce am de facut, e sa ma rog si sa multumesc Domnului!
 
Photo
 
Multumesc, si tie, Martha, draga mea!
 
Cuvinte de folos
 
În boală deprindeţi smerenia, răbdarea, seninătatea şi recunoştinţa faţă de Dumnezeu.
(Sfântul Teofan Zăvorâtul, Boala şi moartea, Editura Sofia, p. 36)

 
 
EVANGHELIA  ZILEI

MATEI 4/25 ;  5/1-13 (Predica de pe Munte)

     25.  Şi mulţimi multe mergeau după El, din Galileea, din Decapole, din Ierusalim, din Iudeea şi de dincolo de Iordan.

1.Văzând mulţimile, Iisus S-a suit în munte, şi aşezându-se, ucenicii Lui au venit la El.
2.Şi deschizându-şi gura, îi învăţa zicând:
3.Fericiţi cei săraci cu duhul, că a lor este împărăţia cerurilor.
4.Fericiţi cei ce plâng, că aceia se vor mângâia.
5.Fericiţi cei blânzi, că aceia vor moşteni pământul.
6.Fericiţi cei ce flămânzesc şi însetează de dreptate, că aceia se vor sătura.
7.Fericiţi cei milostivi, că aceia se vor milui.
8.Fericiţi cei curaţi cu inima, că aceia vor vedea pe Dumnezeu.
9.Fericiţi făcătorii de pace, că aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema.
10.Fericiţi cei prigoniţi pentru dreptate, că a lor este împărăţia cerurilor.
11.Fericiţi veţi fi voi când vă vor ocărî şi vă vor prigoni şi vor zice tot cuvântul rău împotriva voastră, minţind din pricina Mea.
12.Bucuraţi-vă şi vă veseliţi, că plata voastră multă este în ceruri, că aşa au prigonit pe proorocii cei dinainte de voi.
13.Voi sunteţi sarea pământului; dacă sarea se va strica, cu ce se va săra? De nimic nu mai e bună decât să fie aruncată afară şi călcată în picioare de oameni. Amin

O zi binecuvantata tuturor!