vineri, 6 iunie 2014

ZIUA 120

O  zi insorita  

 
Sunt constienta ca ma aflu la varsta si in postura unei persoane care, daca se trezeste de dimineata si nu simte nici o durere sau neplacere fizica, inseamna ca a trecut déjà dincolo ... ! :)
Oricat de ciudat ar parea, in aceasta dimineata m-am trezit minunandu-ma ca nimic nu ma durea si nici o neputinta nu mai salasluia in mine!

Doamne, iti multumesc, ca mare esti si minunate sunt lucrurile Tale!
Iti multumesc pentru toate lucrurile simple pe langa care trec adesea nepasatoare si pe care, cu ingaduinta, ma ajuti sa le vad si sa le  inteleg frumusetea, caci in ele se afla toata Slava Ta!
Nu stim ca avem limba pana nu ne doare, nu constientizam cum calcam pamantul pana ce un betesug al picioarelor nu ne impiedica sa facem acest lucru!
 
Sa ma trezesc fara sa imi simt gura inclestata, ori ochii uscati, fara greturi, dureri de stomac ori de intestine, cu dorinta de a lua micul dejun, simtindu-ma usoara, vioaie si cu dor sa privesc cerul... Doamne, ce binecuvantare!
 
Sedinta de acupunctura  de ieri a fost una speciala!
Multimea acelor, care m-au transformat pentru cateva minute intr-un arici, trebuie sa-mi fi atins multi centri importanti caci am trait ceva surprinzator!
In mod absolut spontan si fara nici un fel de motiv aparent, lacrimile mi-au curs de neoprit, lasand sa iasa din mine un suvoi de sentimente!
Ce simteam nu avea nimic a face cu boala ori suferintele mele ci era doar dor, un dor nemarginit dupa ceva pe care nici nu stiam sa-l definesc!
Era dor si iubire si, din ce simteam asta, lacrimile sporeau!
Nici un gand, nici o tulburare, ci doar o izbucnire de dor si de iubire pentru toti si toate, invelita intr-o dulce suferinta! 
Minunat!
 
Cred ca durerea proprie ne face egoisti, impiedicandu-ne sa exersam daruirea vindecatoare a sentimentelor de dragoste catre cele si cei din jur!
Ne oprim, incremeniti, prea preocupati a ne privi pe noi, prea speriati de durere, de moarte.
Numai ca doar iubirea vindeca, asa ca e nevoie de iubire catre altii pentru ca  ea, intoarsa inapoi in noi, sa ne dea vindecare!

Asa am inteles eu plangerea de ieri! Dar acel moment sublim este foarte greu de descris! El mi-a fost daruit spre a-l trai!
 
Doamne, iti multumesc ca ai ingaduit aceasta!

 
EVANGHELIA ZILEI
    IOAN 17/ 18-26

18. Precum M-ai trimis pe Mine în lume, şi Eu i-am trimis pe ei în lume.
19. Pentru ei Eu Mă sfinţesc pe Mine Însumi, ca şi ei să fie sfinţiţi întru adevăr.
20.
Dar nu numai pentru aceştia Mă rog, ci şi pentru cei ce vor crede în Mine, prin cuvântul lor,
21. Ca toţi să fie una, după cum Tu, Părinte, întru Mine şi Eu întru Tine, aşa şi aceştia în Noi să fie una, ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis
.
22. Şi slava pe care Tu Mi-ai dat-o, le-am dat-o lor, ca să fie una, precum Noi una suntem:
23. Eu întru ei şi Tu întru Mine, ca ei să fie desăvârşiţi întru unime, şi să cunoască lumea că Tu M-ai trimis şi că i-ai iubit pe ei, precum M-ai iubit pe Mine.
24. Părinte, voiesc ca, unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia pe care Mi i-ai dat, ca să vadă slava mea pe care Mi-ai dat-o, pentru că Tu M-ai iubit pe Mine mai înainte de întemeierea lumii.
25. Părinte drepte, lumea pe Tine nu te-a cunoscut, dar Eu Te-am cunoscut, şi aceştia au cunoscut că Tu M-ai trimis.
26. Şi le-am făcut cunoscut numele Tău şi-l voi face cunoscut, ca iubirea cu care M-ai iubit Tu să fie în ei şi Eu în ei.


Photo : <3 Daruie?te-i lui Dumnezeu inima ?i îti va darui cerul.

Buna dimineata! :)

Daruieste-i lui Dumnezeu inima si El  iti va darui cerul.