joi, 26 iunie 2014

ZIUA 140

SI UN BILANT INTERMEDIAR:  A.M.R 18 zile!

Starea generala: ca dupa iesirea din malaxor :); slabiciune si ceva ameteli dar sunt optimista si sper in refacere - poate nu atat de rapida dar sigura; 
Program: oarecum perturbat dar spre reglare, in acord cu obiectivele propuse;
Alimentatie: alterata si ea din pricina lipsei de apetit, a greturilor si a tulburarilor intestinale... care m-au agresat in ultimile 10 zile!

ASADAR, PUNCT SI DE LA CAPAT!

Timpul trece cu o viteza deconcertanta si acest adevar ne izbeste pe toti si chiar pare sa ne surprinda.
Uitam in permanenta  ca, odata cu timpul, ca notiune abstracta, ne trece timpul nostru concret, dreptul de a vietui ca oameni, in lumea oamenilor!


Si timpul meu se scurge si cu el ... permisul meu se apropie cu fiecare ceas de data de expirare!
Asta insa nu ma mai sperie, ca inainte, decat in masura in care abilitatile mele - de a iubi, a ierta si de a ma bucura - sunt ciuntite de sminteala lumii in care traiesc si eu, ca toti oamenii!

A iubi... cum ne iubeste Dumnezeu, a ierta si a ma ierta, asa cum o face El, si a ma bucura de bucuria Slavei Sale, iata scopul trudei mele!
Si, pentru a reusi, trebuie sa merg pe un drum ce se arata foarte spinos inca de la inceput.
- Ajuta-ma, Doamne, sa iubesc caci nu stiu sa iubesc dincolo de binele meu si de carnea mea!
- Ajuta-ma, Doamne, sa iert - caci nu sunt in stare decat sa tolerez un soi de uitare care se dovedeste vie la cea mai mica zguduire... Sa ma iert si sa fac pace cu mine... pentru a-i intelege pe cei de langa mine!
- Ajuta-ma, Doamne, sa ma bucur cu bucurie adevarata de prezenta Ta in viata mea!

Photo : <3 Daruie?te-i lui Dumnezeu inima ?i îti va darui cerul.

Buna dimineata! :)
Daruieste-i lui Dumnezeu inima si El iti va darui cerul!


EVANGHELIA ZILEI

Matei  10, 23-31


Zis-a Domnul ucenicilor Săi: când vă vor prigoni în cetatea aceasta, fugiţi în cealaltă; adevăr vă grăiesc: nu veţi isprăvi de mers prin cetăţile lui Israel până ce va veni Fiul Omului. Nu este ucenic mai mare decât învăţătorul său, nici slugă mai mare decât stăpânul ei. Destul îi este ucenicului să fie ca învăţătorul său şi slugii ca stăpânul ei. Dacă pe stăpânul casei l-au numit Beelzebul, cu cât mai mult pe casnicii lui? Deci nu vă temeţi de ei, că nimic nu este acoperit care să nu iasă la iveală şi nimic ascuns care să nu ajungă cunoscut. Ceea ce vă spun Eu la întuneric, spuneţi voi la lumină; şi ceea ce auziţi la ureche, propovăduiţi de pe acoperişurile caselor! Nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, dar sufletul nu pot să-l ucidă; ci mai degrabă temeţi-vă de acela care poate ca şi sufletul şi trupul să le piardă în gheenă. Nu se vând oare două vrăbii pe un ban? Şi nici una din ele nu va cădea pe pământ fără ştirea Tatălui vostru. Vouă însă toţi perii capului vă sunt număraţi. Aşadar, nu vă temeţi; voi sunteţi cu mult altceva decât vrăbiile.

Sa ne dea Domnul o zi binecuvantata care sa ne treaca cu folos!