miercuri, 18 iunie 2014

Z 132 - A DOUA ZI DUPA CURA

Sedinta de acupunctura pare sa imi tina in loc unele din neplacerile avute la celelalte doua cure.

Cata vreme... vom vedea!

Totusi senzatia pe care o am este una ciudata: in gura si pe esofag simt ceva neplacut!

Asa o fi daca bei... detergent?  :)

De mancat insa am mancat. Am si pregatit mancare ieri, pentru ai mei, ceea ce se traduce prin lipsa de greturi si prezenta gustului - care imi disparuse la un moment dat!
Ginerele meu ma inlocuieste cu succes in bucatarie si, cum ma simt uzurpata, m-am grabit sa-l concurez putin - pana nu ma apuca iar greturile! :)

Nu ma simt obosita, desi nu prea am dormit noaptea de luni spre marti (am recuperat insa ieri cu o siesta de... trei ore!).

Noaptea trecuta nu a fost nici ea prea... neagra dar chiar nu pot spune ca nu am dormit asa ca nu disper.

Nu stiu daca voi reusi sa imi fac marsul obisnuit in cursul zilei. Cum este miercuri, copiii toti sunt acasa - si mai au si activitati! :)
Insa de dus si adus - la si de la balet, pictura, baschet - se vor ocupa cuscrii mei! 
Cum se anunta o zi insorita, pot sa ma plimb si mai pe seara! Important este sa nu ma apuce greturile  si durerile de oase caci azi trebuie sa fac prima injectie cu factor de crestere a leucocitelor!
Pana una alta, ma hidratez bine si... incerc sa ma rog - ca doar Domnul mai poate sa-mi ajute acolo unde nimeni si nimic nu mai e de folos!
Spun ca "incerc" caci sa ma rog ca lumea nu imi reuseste cu adevarat in zilele de dupa cura! Simt un fel de obnubilare la nivelul vointei... Groaznica aceasta chimie!
Sper ca stiinta sa ajunga sa descopere ceva mai putin distrugator. Parca aceste medicamente distrug mai mult din cele bune ale fiintei decat din boala in sine dar, cum atat se stie pana acum, suntem datori sa incercam!

Insa pe Dumnezeu si pe Maica Domnului ii port mereu in mine si ii chem neincetat rugandu-I sa nu ma paraseasca! Chemari scurte si dese, strigate de ajutor! Asa imi gasesc putere!
Slava Domnului ca exista oameni ce se roaga pentru mine cand eu nu pot - si carora nu voi reusi sa le multumesc destul - si ca exista rugaciuni audio pe internet pe care le ascult non stop, in bucla.


Asadar cu curaj, speranta  si pace in suflet... merg inainte!
O zi binecuvantata!

Mă pregătesc să mă-ntălnesc cu Tine, Părinte Sfănt, dar oare se cuvine ?
Că haina mi-e vădită că-i pătată
Si roasă pe la colțuri și uzată.
Și plec genunchiul inimii smerit
Si mă apuc de peticit.
Prin rugăciuni, adun bucăți din mine ...
Și vreau să le preschimb in bine.
Nădejdea mea e-n zdrențe toată
De vremi și lume sfașiată.
Și cos acum, cu zor la ea
să o aduc in fața Ta.
Iubirea-n candela-i aprinsă,
Să mă-ntărească în credință
Și îngerul îl rog mereu
să ne ma pazeasca de ce-i rău! 


EVANGHELIA ZILEI

Matei
7, 21-23


Zis-a Domnul: nu tot cel ce-Mi zice: Doamne, Doamne! va intra în împărăţia cerurilor, ci acela care face voia Tatălui Meu Celui din ceruri. Mulţi Îmi vor spune în ziua aceea: Doamne, Doamne, oare nu în numele Tău am profeţit? şi nu în numele Tău demoni am scos? şi nu în numele Tău multe minuni am făcut? Şi atunci le voi mărturisi: Niciodată nu v'am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine, voi, cei ce lucraţi fărădelegea!