sâmbătă, 14 iunie 2014

Z 128


A  DOUA ZI  DE  POST

Ieri, cu ajutorul Domnului, nu mi-a fost greu. Am facut cumparaturi apoi mancare, prajituri... fara probleme, dar am fost totusi un pic debusolata.
Nu din pricina postului ci din cauza rezultatelor analizelor!
Nu sunt foarte proaste, ca sa puna problema intreruperii tratamentului, dar... nu sunt nici bune!
Adica mai toate valorile sunt cu ceva unitati in afara limitelor normale. Sigur ca raul ce l-am avut acum trei saptamani nu a fost degeaba dar eu am crezut ca pot sa le inving pe toate...
In trufia mea ma cred adesea capabila ... numai ca nimic nu trece fara voia Domnului care doar El stie cand, cum, cat ... si, mai ales, de ce!
Si asa ma gasesc azi smerita!
Iarta-ma, Doamne! Fie-mi precum voiesti Tu!

Photo


EVANGHELIA  ZILEI
MATEI 5/ 42-48

42. Celui care cere de la tine, dă-i; şi de la cel ce voieşte să se împrumute de la tine, nu întoarce faţa ta.
43. Aţi auzit că s-a zis: "Să iubeşti pe aproapele tău şi să urăşti pe vrăjmaşul tău".
44. Iar Eu zic vouă: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă vatămă şi vă prigonesc, 45. Ca să fiţi fiii Tatălui vostru Celui din ceruri, că El face să răsară soarele şi peste cei răi şi peste cei buni şi trimite ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi.
46. Căci dacă iubiţi pe cei ce vă iubesc, ce răsplată veţi avea? Au nu fac şi vameşii acelaşi lucru?
47. Şi dacă îmbrăţişaţi numai pe fraţii voştri, ce faceţi mai mult? Au nu fac şi neamurile acelaşi lucru?
48. Fiţi, dar, voi desăvârşiţi, precum Tatăl vostru Cel ceresc desăvârşit este.