joi, 19 iunie 2014

Z 133

Inca o zi din cele dificile!
 
Ieri am motait mai toata ziua.
De mancat, am mancat foarte putin, starea de greata, desi nu foarte puternica, mi-a cam taiat cheful.
Am reusit totusi, inainte de cina, sa-mi fac marsul meu cotidian (doar 3km!)!

In prezent nu pot spune ca imi este foarte rau dar... nici bine nu-mi e!
Cum oare sa fie altfel? Nu e cazul insa sa vreau imposibilul!
In fine, incerc si eu sa relativizez. :)
Ma bucur insa de un dar dumnezeiesc: nu tin minte suferinta!
Daca nu ar fi jurnalul asta... nici nu as putea sa spun ce-am indurat! Slava Tie, Doamne!

Inca nu pot trage concluzii referitoare la beneficiile acupuncturii caci mi se pare inca prea devreme. Totusi, revenind la paginile jurnalului acestuia, se pare ca, in ziua a treia de dupa a doua cura, nu am prea fost in stare sa scriu mare lucru - ceea ce inseamna ca bine nu imi era! (m-am rezumat la indemnuri biblice!)

Durerile de oase, pe care le induce injectia cu Granocyte, m-au ocolit pana acum. Nici intestinele nu sunt inca in suferinta... Desi gura imi e cam arsa, aftele nu sunt semnificative.
Doar nodul din capul pieptului anunta o zi dificila dar... nimic nu este definitiv - mai am de luat ceva medicamente si starea se mai poate schimba.
Nu indraznesc sa sper ca voi fi mai bine de data asta... dar, daca ar fi asa, s-ar datora doar sedintelor de acupunctura facute inainte si dupa cura!

Asta e! Ma rog doar ca toate suferintele sa-mi fie spre mantuire!
In rest...Vom vedea! Ce este de trait... trebuie trait!


 
 

EVANGHELIA ZILEI

MATEI 8/ 23 - 37         


23.Intrând El în corabie, ucenicii Lui L-au urmat.
24.Şi, iată, furtună mare s-a ridicat pe mare, încât corabia se acoperea de valuri; iar El dormea.
25.Şi venind ucenicii la El, L-au deşteptat zicând: Doamne, mântuieşte-ne, că pierim.
26.Iisus le-a zis: De ce vă este frică, puţin credincioşilor? S-a sculat atunci, a certat vânturile şi marea şi s-a făcut linişte deplină.
27.Iar oamenii s-au mirat, zicând: Cine este Acesta că şi vânturile şi marea ascultă de El?
28.Şi trecând El dincolo, în ţinutul Gadarenilor, L-au întâmpinat doi demonizaţi, care ieşeau din morminte, foarte cumpliţi, încât nimeni nu putea să treacă pe calea aceea.
29.Şi iată, au început să strige şi să zică: Ce ai Tu cu noi, Iisuse, Fiul lui Dumnezeu? Ai venit aici mai înainte de vreme ca să ne chinuieşti?
30.Departe de ei era o turmă mare de porci, păscând.
31.Iar demonii Îl rugau, zicând: Dacă ne scoţi afară, trimite-ne în turma de porci.
32.Şi El le-a zis: Duceţi-vă. Iar ei, ieşind, s-au dus în turma de porci. Şi iată, toată turma s-a aruncat de pe ţărm în mare şi a pierit în apă.
33.Iar păzitorii au fugit şi, ducându-se în cetate, au spus toate cele întâmplate cu demonizaţii.
34.Şi iată toată cetatea a ieşit în întâmpinarea lui Iisus şi, văzându-L, L-au rugat să treacă din hotarele lor.

O zi binecuvantata tuturor!