vineri, 5 decembrie 2014

Z 302

Iar este  Vineri!

Uite, asa ne trec zilele si nu bagam de seama!
Asadar, bilantul saptamanii:
POZITIVE
- m-am bucurat ca nu am metastaze osoase
- mi-am ingrijit nepotii, ramasi cu mine, parintii lor fiind plecati in        deplasari prin lumea larga
- am mai invatat cate ceva pentru "scoala" mea de teologie
- m-am "invartit" prin casa, incercand sa o fac agreabila
- am facut de mancare preparate apreciate colectiv
si... cam atat cu laudele!
NEGATIVE
- nu reusesc sa inving oboseala
- piciorul doare al naibi
- postul vad ca nu-i prea face bine stomacului meu
- nu am reusit sa-mi fac niste acte importante (lipsa de timp de stat 
   pe la Primarie!)
- nu am ajuns la oncologul meu pt interpretarea rezultatelor 
   scanner-ului
- nici la cardiolog nu am ajuns :(

Cum spune Sf Pavel (in Apostolul de azi): "orice făptură a lui Dumnezeu este bună şi nimic nu este de lepădat, dacă se ia cu mulţumire" ! 1 Efeseni 4/4 

Bun. Acum fac o noua lista cu obiective pt saptamana viitoare.

Afara este urat - cer acoperit, umiditate si frig -  deloc agrabil!
Dar asta e si trebuie sa traim, de vrea Domnul, si cu inconvenientele ce apar!

Un sfarsit de saptamana ... miezos, cum zicea bunica mea!
Pentru divertisment de week end,  O POVESTE DE IARNA, cu amintiri legate de MOS NICOLAE!

Doamne, ajuta-ne! Sfinte Nicolae, roaga-Te pentru noi!

Evanghelia de azi o completeaza edificator pe cea de ieri!

Luca, 16: 15-18; 17: 1-4

Şi El le-a zis: Voi sunteţi cei ce vă faceţi pe voi drepţi înaintea oamenilor, dar Dumnezeu cunoaşte inimile voastre; căci ceea ce la oameni este înalt, urâciune este înaintea lui Dumnezeu.
Legea şi proorocii au fost până la Ioan; de atunci împărăţia lui Dumnezeu se binevesteşte şi fiecare se sileşte spre ea.
Dar mai lesne e să treacă cerul şi pământul, decât să cadă din Lege un corn de literă.
Oricine-şi lasă femeia sa şi ia pe alta săvârşeşte adulter; şi cel ce ia pe cea lăsată de bărbat săvârşeşte adulter.

Cap. 17

Şi a zis către ucenicii Săi: Cu neputinţă este să nu vină smintelile, dar vai aceluia prin care ele vin!

Mai de folos i-ar fi dacă i s-ar lega de gât o piatră de moară şi ar fi aruncat în mare, decât să smintească pe unul din aceştia mici.
Luaţi aminte la voi înşivă. De-ţi va greşi fratele tău, dojeneşte-l şi dacă se va pocăi, iartă-l.
Şi chiar dacă îţi va greşi de şapte ori într-o zi şi de şapte ori se va întoarce către tine, zicând: Mă căiesc, iartă-l.


Asadar 
- Legea trebuie pastrata si respectata! 
- sa "smintesti" pe altul este devastator !
- cel ce se caieste merita sa fie iertat!

Asta este noua lege a lui Hristos: dragoste si iertare, pocainta si smerenie!
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu