vineri, 12 decembrie 2014

Z 309

DIN NOU NE PREGATIM SA INCHEIEM O SAPTAMANA!


Ieri m-am vazut cu naturopatul-ul.

In cadrul consultatiei, dr ma supune unui test care consta in intrebari legate de alimentatie, mod de viata, semne pe care le da corpul, dependente, etc.

Inainte sa incep chimioterapia m-a mai supus unui astfel de test si rezultatul a fost mai mult decat explicit: aciditate la cote maxime, carenta de minerale, toxicitate crescuta.

Am trecut prin chimio-terapie, radioterapie si... ce credeti?

Schimbarea alimentatiei, posturile mele terapeutice si, cred ca nu in ultimul rand, rugaciunile... au schimbat complet graficul. Aciditatea a scazut drastic, toxicitatea de asemenea (cu toata chimia!), colesterolul, tensiunea, si starea ficatului find la cote incredibil de normale! (dealtfel si analizele de sange au iesit perfect!)

Singurul parametru inca afectat este cel legat de starea sistemului nervos... Asta simt si eu. In mod evident de aici imi vine neputinta.
Ma simt vaduvita de energie, fara chef, lipsita de putere de concentrare, un fel de astenie pentru care am primit insa o multime de plante tamaduitoare, cu ajutorul carora voi incerca sa ma energizez ca sa fiu capabila sa urc panta!

(Despre ele voi povesti mai pe larg cand ma apuc de tratament.)

Pana una alta: va trebui sa tin un regim alimentar variat, preponderent vegetarian, cu fff putine lactate, mult peste gras, salate cu uleiuri presate la rece, nuci si seminte diferite, precum si germeni de linte, petale de alge si de drojdie de bere, fara dulciuri, putina paine si fainoase, multe fructe rosii si kiwi, etc.

Nu in ultimul rand, cultivarea spirituala!

Cam asta...

Doamne, multumesc!
EVANGHELIA ZILEI
Ev. Luca 19, 12-28

 
Zis-a Domnul pilda aceasta: un om de neam mare s-a dus într-o ţară îndepărtată, ca să-şi ia întărire de domn şi să se înapoieze. Şi a chemat pe zece slujitori ai săi, le-a dat zece talanţi, şi a zis către ei: neguţătoriţi cu ei până voi veni. Dar cetăţenii lui îl urau şi au trimis solie în urma lui, spunând: nu voim ca acesta să domnească peste noi. Când s-a înapoiat el cu întărirea de domn, a poruncit să cheme slujitorii cărora le dăduse banii, ca să afle ce neguţătorie au făcut ei. Şi a venit cea dintâi, zicând: stăpâne, talantul tău a adus câştig zece talanţi. Atunci a zis stăpânul: bine, slujitor bun, pentru că în puţin ai fost credincios, să ai putere peste zece oraşe. A venit apoi al doilea, zicând: stăpâne, talantul tău a adus cinci talanţi. A zis şi acesteia: Să fii şi tu stăpânitor peste cinci oraşe. A venit şi al treilea, zicând: stăpâne, iată talantul tău pe care l-am păstrat învelit într-un ştergar, căci m-am temut de tine, pentru că eşti om aspru; iei ce n-ai pus şi seceri ce n-ai semănat. Stăpânul i-a zis: din cuvintele tale te voi judeca, slujitor viclean. Ai ştiut că eu sunt om aspru, care iau ce n-am pus şi secer ce n-am semănat. Atunci de ce n-ai dat banii mei schimbătorilor şi, venind eu, i-aş fi cerut cu dobândă. Apoi a poruncit celor ce stăteau de faţă: luaţi de la el talantul şi daţi-l celui care are zece talanţi. Dar ei au zis: stăpâne, acela are zece talanţi.
Vă spun că celui care are i se va da, iar de la cel care nu are, se va lua chiar şi ce are. Iar pe acei vrăjmaşi ai mei, care n-au voit să domnesc peste ei, aduceţi-i aici şi tăiaţi-i în faţa mea.
După ce a vorbit acestea, a mers înainte, în sus, spre Ierusalim.


"... cea mai mare bucurie binecuvantata de Dumnezeu este inmultirea darurilor primite de la El. Iar aceasta inmultire a darurilor presupune smerenie si harnicie, nu mandrie si lenevire, dar mai ales iubire de Dumnezeu si de aproapele. Daca talantii cuiva sunt inmultiti in folosul comunitatii umane, cel talentat aduce bucurie lui Dumnezeu si semenilor lui. Asadar, bucuria din Evanghelia de astazi este bucuria harniciei si a darniciei, bucuria rodirii prin daruirea de sine, bucuria celui care a facut mult bine altora, asemanandu-se astfel cu Dumnezeu Cel Multmilostiv. Numai aceasta bucurie a rodirii este bucuria deplina in viata unei persoane si a unei comunitati umane." Preafericitul Daniel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu