miercuri, 17 decembrie 2014

Z 314

Azi si natura plange... odata cu mine!

Am nevoie de o pauza... 
Trebuie sa ma concentrez spre a medita; ma simt tot mai singura in lumea asta. 
Se face ca tot mai multi dintre cei dragi, cu care am depanat viata, pleaca ... dincolo si eu raman inconjurata de tot mai multe locurile goale! 
Faptul de a intelege crestineste finalul vietii pamantene nu imi poate lua tristetea... caci cu fiecare despartire... mor si eu un pic.

EVANGHELIA ZILEI

Ev. Luca 20, 1-8

În vremea aceea, când învăţa Iisus poporul în templu şi propovăduia Evanghelia, au venit preoţii şi cărturarii, împreună cu bătrânii, şi L-au întrebat, zicând: spune nouă, cu ce putere faci acestea, sau cine este cel care Ţi-a dat puterea aceasta? Iar El, răspunzând, a zis către ei: vă voi întreba şi Eu pe voi un cuvânt; spuneţi-mi: botezul lui Ioan a fost din cer, sau de la oameni? Iar ei se gândeau în sine, zicând: dacă vom zice: din cer, ne va spune: pentru ce dar n-aţi crezut în el? Iar dacă vom zice: de la oameni, tot poporul ne va ucide cu pietre, căci este încredinţat că Ioan a fost prooroc. Deci au răspuns că nu ştiu de unde a fost. Atunci Iisus le-a zis: nici Eu nu vă spun vouă cu ce putere fac acestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu