miercuri, 2 noiembrie 2016

DACA VREM SA FIE ALTFEl ... N-AR FI BINE SA NE SCHIMBAM SI NOI?

Si pentru ce Mă chemaţi: "Doamne, Doamne", şi nu faceţi ce vă spun? intreaba Mantuitorul!

Buna intrebare? De ce Il chemam tot timpul daca nu ascultam ce ne spune?
Ne spovedim de aceleasi pacate si nu ne indreptam, ne amintim de Domnul doar la nevoie, cerand mai degraba ajutor decat multumind...  mergem la biserica si, cand iesim, redevenim...  calduti in ce priveste credinta, fara sa reusim sa ardem pentru Hristos!

Daca tot suntem asa de... nefiabili, sa-I cerem ajutorul sa ne destupe urechile si mintea, ca sa putem schimba ceva in noi!
Lumea incepe cu mine! Eu sunt lumea! Daca ma schimb eu, daca te schimbi tu, el, ea... am reusit sa schimbam lumea!
Amin!

Şi pentru ce Mă chemaţi: Doamne, Doamne, şi nu faceţi ce vă spun? Oricine vine la Mine şi aude cuvintele Mele şi le face, vă voi arăta cu cine se aseamănă: Asemenea este unui om care, zidindu-şi casă, a săpat, a adâncit şi i-a pus temelia pe piatră, şi venind apele mari şi puhoiul izbind în casa aceea, n-a putut s-o clintească, fiindcă era bine clădită pe piatră. Iar cel ce aude, dar nu face, este asemenea omului care şi-a zidit casa pe pământ fără temelie, şi izbind în ea puhoiul de ape, îndată a căzut şi prăbuşirea acelei case a fost mare. Şi după ce a sfârşit toate aceste cuvinte ale Sale în auzul poporului, a intrat în Capernaum.  
Luca 6, 46-49; 7, 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu