marți, 5 decembrie 2017

DESPRE ZIUA JUDECATII

Noi, oamenii, avem tot felul de fobii - frici de tot felul.
Unii ne temem de intuneric, altii de saracie, unii de hoti, altii de soacra, unii de tunete si fulgere, de sobolani, de gandaci, de paianjeni, ori de parerea lumii ... in fine, fiecare om pare sa se teama de ceva.
Oare de ce nu ne cutremuram la gandul Judecatii celei din urma, a celei drepte?


Facem ce facem si... ne facem ca nu stim, ne zicem ca o sa ne gandim mai tarziu la asta ca... nu e timp acum ori ca povestea asta nu e decat o fabulatie...
Pana si credinciosii evita meditatia la acest subiect ...

Ne rugam pentru binele prezent, aici, in lume, ne temem de judecata oamenilor mai curand...
Cu oameni insa ne descurcam noi, caci ii putem minti, ii putem cumpara sau pur si simplu ii putem manipula.
Cu Dumnezeu insa... e altceva! Pe El nu avem cum...

Zilele trec, viata ne trece... Timpul ne este dusman!
Cand ziua Z va veni... nimic nu va mai putea fi indreptat!
Caci pocainta trebuie implinita inainte...

Cine va dori sa scape dupa legile lumii acela va pieri pentru vecie iar cine se va incredinta cu pocainta Domnului... acela va fi scapat!
Legile lui Dumnezeu... sunt clare, fara nici o ambiguitate.

Nu vom putea sa ne aparam zicand precum Eva : "Doamne, "Şarpele m-a amăgit şi eu am mâncat"., nici ca Adam care a zis: "Doamne, "Femeia care mi-ai dat-o să fie cu mine, aceea mi-a dat din pom şi am mâncat"...

La Judecata aceea nu vor putea veni prietenii si complicii nostri intru pacate sa faca galerie, sa-L intimideze pe judecator, ca Domnul nu stie de intimidari din astea!

Pentru a avea raspuns bun si reactia potrivita in Ziua Judecatii,  trebuie sa fim constienti de greselile si de neputintele noastre, sa regretam aici si acum ca nu am respectat Legile, ca, desi am primit nenumarate daruri de la Dumnezeu, nu le-am folosit cum se cuvine, ca nu am iubit destul si ne-am risipit viata in pacate... Nu am fost smeriti, nici generosi, nici corecti, nici multumitori.

Daca ne-am gandi cateva clipe, o secunda pe zi la Ziua Judecatii... altfel ne-am comporta, altfel am trai, altfel ne-am ruga, in fine, altfel ar fi totul!

Miluieste-ne, Doamne, ca suntem nevrednici si nu stim nimic!

Zis-a Domnul: Precum a fost în zilele lui Noe, tot așa va fi și în zilele Fiului Omului: mâncau, beau, se însurau, se măritau, până în ziua când a intrat Noe în corabie și a venit potopul și i-a nimicit pe toți. Tot așa precum a fost în zilele lui Lot: mâncau, beau, cumpărau, vindeau, sădeau și zideau, iar în ziua în care a ieșit Lot din Sodoma, a plouat din cer foc și pucioasă și i-a nimicit pe toți. La fel va fi în ziua în care Se va arăta Fiul Omului. În ziua aceea, cel care va fi pe acoperișul casei, și lucrurile lui în casă, să nu coboare să le ia; de asemenea, cel ce va fi în țarină să nu se întoarcă înapoi. Aduceți-vă aminte de femeia lui Lot. Cine va căuta să-și scape sufletul, îl va pierde; iar cine îl va pierde, acela îl va face viu. Zic vouă: În noaptea aceea vor fi doi într-un pat; unul va fi luat, iar celălalt va fi lăsat. Două vor măcina împreună; una va fi luată și alta va fi lăsată.
Doi vor fi în ogor; unul se va lua și altul se va lăsa. Și răspunzând, ucenicii I-au zis: Unde, Doamne? Iar El le-a zis: Unde va fi stârvul, acolo se vor aduna și vulturii.
LUCA 17: 26-37

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu