miercuri, 3 iunie 2020

Oricâte veți cere de la Tatăl în numele Meu, El vă va da.”



In continuare, Mantuitorul incearca sa le spuna apostolilor cele ce se vor intampla. 
Le spune ca despărţirea de ei va fi de scurtă durată  si ca întristarea lor se va preface, în scurt timp, în bucurie (16, 20-23), ca rugăciunea şi cererile lor vor fi ascultate (16, 23-24).

Evident, greu de inteles, dar ceea ce avea sa urmeze era atat de necuprins cu mintea incat Iisus nici nu putea sa le spuna mai mult!

Apostolii, care vor fi mărturisitori ai lui Iisus şi cunoscători ai dumnezeirii Sale (15, 27), vor trece prin toate relele lumii!
Dar, cum Dumnezeu nu ramane niciodata dator, efortul si suferinta lor vor fi rasplatite. Domnul le va fi alaturi, indulcindu-le necazul si ajutandu-i sa duca Vestea cea Buna lumii!

Noi toti primim permanent acest ajutor divin. 
Cine Il poarta pe Hristos in sine are Sfanta Treime alaturi!
Viata este o cursa cu obstacole. Le trecem pe toate, negresit, dar niciodata singuri!

„Zis-a Domnul către ucenicii Săi: Toate câte are Tatăl ale Mele sunt; de aceea am zis că din al Meu va lua și va vesti vouă. Puțin și nu Mă veți mai vedea, și iarăși puțin și Mă veți vedea, pentru că Eu Mă duc la Tatăl. 
Deci, unii dintre ucenicii Lui ziceau între ei: Ce este aceasta ce ne spune: Puțin și nu Mă veți mai vedea și iarăși puțin și Mă veți vedea, și că Mă duc la Tatăl? Deci ziceau: Ce este aceasta ce zice: Puțin? Nu știm ce zice. Și a cunoscut Iisus că voiau să-L întrebe și le-a zis: 
Despre aceasta vă întrebați între voi, că am zis: Puțin și nu Mă veți mai vedea, și iarăși puțin și Mă veți vedea? Adevărat, adevărat zic vouă că voi veți plânge și vă veți tângui, iar lumea se va bucura. Voi vă veți întrista, dar întristarea voastră se va preschimba în bucurie. Femeia, când e să nască, se întristează, fiindcă a sosit ceasul ei; dar, după ce a născut copilul, nu-și mai aduce aminte de durere, pentru bucuria că s-a născut om în lume. Deci, și voi acum sunteți triști, dar iarăși vă voi vedea și se va bucura inima voastră și bucuria voastră nimeni nu o va lua de la voi. Și în ziua aceea nu Mă veți întreba nimic. Adevărat, adevărat zic vouă: Oricâte veți cere de la Tatăl în numele Meu, El vă va da.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu