sâmbătă, 28 ianuarie 2017

SA IERTAM SI SA... PLANGEM

M-a intrebat odata cineva de ce plang in biserica (desi nu plang prea des, din nefericire!) 
Eu nu am stiut ce sa raspund pentru ca, desi eram chiar fericita sa pot plange, sa marturisesc asta putea sa fie socant pentru cineva care poate pune o astfel de intrebare!
Cu cat Il descoperi pe Dumnezeu... esti mai constient de nevrednicia ta!
Toate rugaciunile pe care le-am mostenit sunt de la marii sfinti ai credintei si toate vorbesc despre pacat si nevrednicie! Si ei erau ... sfinti!

Luaţi aminte la voi înşivă. De-ţi va greşi fratele tău, dojeneşte-l şi dacă se va pocăi, iartă-l. Şi chiar dacă îţi va greşi de şapte ori într-o zi şi de şapte ori se va întoarce către tine, zicând: Mă căiesc, iartă-l. 

Şi au zis apostolii către Domnul: Sporeşte-ne credinţa. 
Iar Domnul a zis: De aţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, aţi zice acestui sicomor: Dezrădăcinează-te şi te sădeşte în mare, şi vă va asculta. Cine dintre voi, având o slugă la arat sau la păscut turme, îi va zice când se întoarce din ţarină: Vino îndată şi şezi la masă? Oare, nu-i va zice: Pregăteşte-mi ca să cinez şi, încingându-te, slujeşte-mi, până ce voi mânca şi voi bea şi după aceea vei mânca şi vei bea şi tu? Va mulţumi, oare, slugii că a făcut cele poruncite? Cred că nu. Aşa şi voi, când veţi face toate cele poruncite vouă, să ziceţi: Suntem slugi netrebnice, pentru că am făcut ceea ce eram datori să facem. Luca 17, 3-10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu